וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "טורס החלוץ הטוב בעולם"

קשר ליברפול החמיא לחברו הספרדי, שכבש צמד ב-0:4 על בלקבורן. בניטז: "פרגוסון עצבני". פרגוסון: "למאקדה יש חוש ריח לשערים"

ליברפול נהנתה אמש (שבת) משמש חמימה באנפילד, אבל בעיקר מארבעה שערים בתבוסה שהנחילה הקבוצה 0:4 לבלקבורן. האדומים של רפא בניטז עלו לשעה קלה למקום הראשון בטבלה, אבל מנצ'סטר יונייטד שבה לפסגה, לאחר 1:2 בסנדרלנד. משחק דרמטי גם היה בסטמפורד ברידג', כאשר צ'לסי הובילה 0:4 על בולטון, ספגה שלושה שערים תוך שמונה דקות, אבל סיימה עם שלוש נקודות אחרי ניצחון 3:4.

"שיחקנו טוב ולא ספגנו נגד קבוצה שהיא טובה מאוד באוויר, כך שזו תוצאה טובה מאוד", אמר מחויך בסיום מנג'ר ליברפול, רפא בניטז. "אני מאושר מכך שהבקענו ארבעה שערים, ושנתנו מנוחה לסטיבן ג'רארד".

הספרדי, כרגיל, התייחס גם ליריבו הגדול אלכס פרגוסון: "משחקים פסיכולגיים הם עבור מנג'רים שמושפעים מהם, אבל את פרגוסון אני לא מבין כי הוא מדבר במבטא סקוטי. לא אכפת לי שהוא מדבר עליי. זה אומר שהוא עצבני, וזה טוב לנו. אני בדרך כלל מתרכז בקבוצה שלי לפני כל משחק ולא מתעניין באחרים".

יוסי בניון העדיף לדבר על פרננדו טורס: "זה מה שמקבלים מטורס. הוא איום תמידי על השער ולדעתי הוא החלוץ הטוב בעולם. השערים שהוא כובש הם פשוט מדהימים. תסתכלו על הראשון, הוא היה בלתי ייאמן. כל דבר שהוא עושה נראה כל כך פשוט ותמיד קל לנו יותר כשהוא על המגרש".

טורס עצמו אמר בסיום: "זו הייתה תוצאה טובה עבורנו אחרי המשחק נגד צ'לסי". כזכור, ליברפול נוצחה בביתה 3:1 במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות על ידי הכחולים. "המשחק נגד צ'לסי לא היה טוב, אבל הפעם עשינו את העבודה. כעת, אחרי המשחק הזה, יש לנו ביטחון להגיע לסטמפורד ברידג' נחושים".

הידינק: "קיבלנו שיעור"

מנצ'סטר יונייטד בכל פעם מגלה ג'וקר חדש שמציל אותה שוב ושוב, והפעם זה תורו של פדריקו מאקדה, שכבש שער ניצחון שני תוך שבוע. במחזור הקודם זה היה סמוך מאוד לסיום, ב-2:3 על אסטון וילה, הפעם זה היה בדקה ה-70, ב-1:2 באצטדיון האור על סנדרלנד. הניצחון החזיר את השדים האדומים למקום הראשון, לאחר שליברפול גזלה אותו מהם לזמן קצר. לשדים יש יתרון של נקודה ומשחק חסר.

"ברגע שהכדור הגיע אליו, הוא נגע עם הכדור ברגלו, באינסטינקט של חלוץ", החמיא פרגוסון לחלוצו האיטלקי בן ה-18. "יש לו חוש ריח לגולים. הוא לא היה ביישן והכניס את עצמו למשחק והיה מעורב בו".

צ'לסי, מנגד, הגיעה למשחקה הביתי בסטמפורד ברידג' עם ביטחון רב, לאחר הניצחון 1:3 באנפילד על ליברפול ברבע גמר הצ'מפיונס. הכחולים נכנסו למשחק בצורה מצוינת והובילו 0:4, כאשר כבשו את כל השערים בין הדקה ה-40 ל-64, אבל החל מהדקה ה-71, תוך שמונה דקות, צמצמה בולטון על ל-4:3. צ'לסי הצליחה לשמור על היתרון והיא עם 67 נקודות.

"היינו די רשלניים בדקות הללו בכל מקום במגרש ונתנו להם להבקיע שלושה שערים. זה בלתי אפשרי ברמות הללו", התייחס מנג'ר צ'לסי, חוס הידינק, לצד השלישי במשחק של קבוצתו. "לא עשינו הגנה טובה, גם מאחור וגם מקדימה - זה היה שיעור טוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully