וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט לארסן: "צ'לסי ביקשו ממני להימנע מצהובים"

שופט משחק רבע גמר האלופות בין ליברפול לצ'לסי (3:1) סיפר כי נציג הכחולים ביקש ממנו להתחשב בקבוצות. "מעולם לא קרה לי דבר כזה"

משחק רבע הגמר הראשון בין ליברפול לצ'לסי השאיר טעם טוב בפיהם של הלונדונים ואוהדיהם אחרי הניצחון המזהיר 1:3, אך אולי הדברים שאמר שופט המשחק, קלאוס בו לארסן, ישנו מעט את הרושם.

השופט הדני התראיין ל'דיילי אקספרס' וסיפר: "נציג של צ'לסי פנה אליי במפגש ביום המשחק ואמר 'קלאוס בו, אתה צריך לזכור שיש לנו שחקנים שסוחבים כרטיס צהוב ואנו לא כל כך נשמח לראות אותם סופגים עוד אחד'. מעולם לא חוויתי דבר כזה בעברי כשופט, והייתי ביותר מ-100 מפגשים כאלה. היינו המומים".

השופט הוסיף: "אנשי ליברפול ואופ"א היו שם, ואני הגבתי שכל שחקן שיבצע מהלך שיחייב צהוב, יקבל אותו". לזכותו של לארסן יצויין כי הוא אכן שלף צהוב לקפטן צ'לסי ג'ון טרי בשל עבירה על השוער פפה ריינה, ולכן הבלם לא יוכל ליטול חלק במשחק הגומלין בסטמפורד ברידג'.

בצ'לסי הגיבו: "הפגישות של אופ"א לפני המשחק מאפשרות לכולם להעלות נושאים הקשורים ליום המשחק. זו הייתה הזדמנות נאותה לציין כי לשתי הקבוצות יש מספר שחקנים עם כרטיסים צהובים. צ'לסי לא העלתה את הנושא בעניינה בלבד, אלא גם לגבי הקבוצה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully