וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב גברה 0:1 על מ.ס אשדוד

היא לא הרשימה, לא הלהיבה, אבל הפועל תל אביב המשיכה לעשות את שלה כשגברה 0:1 על מ.ס אשדוד משער לא חוקי של סמואל יבואה (33), ונשארה צמודה לחיפה בצמרת ליגת העל

הפרשנים מהללים את העבודה המצוינת של אלי גוטמן, משבחים את המערך הקבוצתי מסודר, מחמיאים ליציבות הטקטית ולתמיכה מהקהל ביציעים, אבל היום (שבת) הפועל תל אביב הוכיחה שיש לה העונה את הערך המוסף שעשוי להביא לה זכייה באליפות: מזל. האדומים גברו היום 0:1 על מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, אחרי ששער של סמואל יבואה בדקה ה-33 אושר שלא בצדק על ידי השופט מאיר לוי, ועל אף יכולת לא מרשימה במיוחד ועל אף שלמעשה לא הצליחה לכבוש במשחק - הצליחה הפועל תל אביב להשיג שלוש נקודות חשובות במירוץ הצמוד לאליפות.

כמו לאורך רוב העונה, גם היום האדומים לא נצצו והלהיבו, אבל המשיכו להיראות יציבים, מסודרים ונחושים, ועשו את העבודה עם 0:1 קטן ומתוק מבחינתם. בשלב הזה של העונה, שכל משחק הוא מאבק על נקודות, הקבוצה של גוטמן הוכיחה שיש לה גם את הכוח הנפשי להוציא ניצחון בשיניים.

אשדוד, מנגד, שוב נראתה כבויה וחסרת מוטיבציה, כהרגלה בגארבג' טיים בשנים האחרונות, ועל אף שהגיעה למספר מצבים די נוחים ליד שערו של אניימה המצוין - גילתה נאיביות, ואף סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי הרחקה מטופשת של אוחיון.

ואי אפשר, כמובן, להתעלם מההחלטה השערורייתית של השופט מאיר לוי, שעמד קרוב לאירוע מעורר המחלוקת ובכל זאת קבע כי הכדור של יבואה עבר את קו השער במלוא היקפו, על אף שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו מעל לכל ספק כי לא כך הדבר. בפיפ"א ממשיכים לדון כבר שנים לגבי השימוש במצלמות הטלוויזיה בכל הנוגע להחלטות שיפוט, אך ההתמהמהות בהחלטה ממשיכה לפגוע בחובבי המשחק. בשורה התחתונה, יהיה זה עוול גדול לכדורגל אם האליפות תוכרע בסופו של דבר על שתי הנקודות האלה, שהוענקו לאדומים שלא בצדק.

מהלך המשחק

דקה 3 - הזדמנות גדולה לאשדוד. רביבו מצא את מקרייב ברחבה, החלוץ השאיר את עידן שדה במצב מצוין, אך האחרון בעט מעל לשער משישה מטרים.

דקה 19 - רביבו שלח את צ'וקול, שהשתחרר יפה מהבלם ובעט מול אניימה, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 33 - גול! דה סילבה נגח כדור קרן היישר לחזהו של יבואה והלך לרשת, סטויקיץ' הדף, אבל מאיר לוי קבע שהכדור עבר את הקו, ואישר שער. 0:1 לאדומים, צילומי הטלויזיה מוכיחים שהכדור לא עבר את במלואו!

דקה 40 - מבצע נהדר של האדומים הותיר את ורמוט במצב מצוין, בעיטה שלו טסה לכיוון הרשת, סטויקיץ' שוב הציל.

דקה 55 - עידן שדה חדר יפה לרחבה, אך מזווית אלכסונית בעט מעל לשער.

דקה 60 - כדור נהדף ברחבה לרגלי יבואה, החלוץ בעט במספרת מארבעה מטרים, אבל סטויקיץ' סיפק עוד הדיפה נהדרת.

דקה 79 - כרטיס אדום. מתן אוחיון ספג כרטיס צהוב שני אחרי נגיעת יד מטופשת, והורחק.

דקה 80 - ורמוט קיבל כדור בסיומה של התקפה מתפרצת מהירה של הפועל, סטויקיץ' שוב הדף נהדר.

דקה 88 - יוסי אופיר נגח מקרוב, ואניימה הדף נהדר והציל שער שוויון דרמטי.

דקה 94 - דרמה גדולה בסיום, כשכדור של שריקי פוגע בקורה, ולאחר מכן בידו של שחקן הפועל ת"א ברחבה. מאיר לוי חשב שהקוון מסמן פנדל וסימן על הנקודה הלבנה, אך הקוון בכלל סימן נבדל.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט (ויקטור מרעי, 84), דימיטאר טלקיסקי, בן לוז (ערן זהבי, 58), סמואל יבואה (עדן בן בסט, 88).

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון (הורחק, 79), כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, מאור פרץ (עידן שריקי, 55), יוסי אופיר, רחמים צ'וקול, לובומיר קוביצה (משה אוחיון, 62), דוד רביבו, עידן שדה (אמיר לביא, 72), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully