וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן ניצחה את קרית שמונה 0:1

שער של ברק בדש בדקה ה-30 העניק לסגולים ניצחון קטן-גדול, שהעלה אותם למקום הלפני אחרון בטבלה על חשבונה של הקבוצה הצפונית

לאחר תבוסה משפילה בטדי ושבוע עמוס אירועים, הגיעה הערב (שבת) הכח עמידר רמת גן למשחק ממנו אין דרך חזרה נגד עירוני קרית שמונה. אם לא די ברביעייה שספגו מרגלי הדאבליסטית בשבת, הרי שבמהלך השבוע הושעו עד להודעה חדשה ברק ויסוקר, ג'וזף נואפור וקרים עבדול לוקמן על ידי המנג'ר דודו דהאן בעקבות בעיות משמעת. בתגובה הוקפצו חמישה שחקני נוער לסגל הבוגר. בקיצור, המצב לא היה פשוט, אבל אופי של קבוצה נמדד דווקא ברגעים הקשים, והכח הציגה הערב אופי בכמויות רבות.

זה נגמר ב-0:1 קטן, אבל גדול, גדול מאוד. הקבוצה של דהאן הצליחה לנצח פעמיים העונה את יריבתה לתחתית, והערב השיגה את הניצחון השלישי. ניצחון שאומר לא פחות על קבוצתו המפורקת של אלי כהן, מזו הלוחמת של דודו דהאן. בעזרת הניצחון מטפסת הכח אל המקום הלפני אחרון, כשקרית שמונה מחליפה אותה בתחתית הטבלה.

שער בודד של ברק בדש בדקה ה-30 עשה למעשה את ההבדל. זה לא היה משחק גדול בלשון המעטה, כי אם קרב תחתית טיפוסי. במשחקים כאלה נמדדות קבוצות שיישארו בליגה, וכאלה להן לא אכפת מספיק, ודומה כאילו קרית שמונה היא קבוצה מהסוג השני. מד הלחץ בקבוצה הצפונית עולה לשיאים חדשים, וכסאו של מאמן הקבוצה, אלי כהן, מעולם לא היה מעורער יותר. כשהמועדון נמצא בתחתית של התחתית - תרתי משמע - לא ברור האם השריף הוותיק הוא זה שיכול להצילו.

מהלך המשחק

דקה 16 - שוער הכח, ז'וסלין מאייבי, נפצע אחרי היתקלות עם עמיר נוסבאום, ונזקק למספר דקות של טיפול רפואי.

דקה 30 - גול! ברק בדש ניצל הדיפה רעה של שוער קרית שמונה, דני עמוס, כדי להקפיץ מעליו ולקבוע 0:1 להכח.

דקה 39 - שוב דני עמוס השמיט כדור פשוט, ושוב היה זה ברק בדש שכמעט הכפיל את התוצאה.

דקה 42 - יוסי ביטון בעט כדור חזק מחוץ למסגרת.

דקה 55 - ירו בלו נכנס לרחבה, אך בעט כדור אלכסוני מחוץ למסגרת.

דקה 69 - בעיטה נפלאה של יובל אבידור מחוץ לרחבה סחטה הצלה יפה של מאייבי.

דקה 73 - ברק בדש קיבל הזדמנות מצוינת להשלים צמד, אך דני עמוס הצליח להדוף את הבעיטה.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלין מאייבי, איתן טיבי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, מייקל טוקורה, גל לוי (עידן ויצמן 46), בני חדד, ברק בדש, עומר רפס (דידי אונגר 78), אמיר אבו עראר (יוסי פליקר 88).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר, יניב לביא, סלאח חסראמה, עמיר נוסבאום, יוסי ביטון, תומר סוויסה (דדי בן זקן 83), רן קוז'וק (עידן סרור 53), גיא צרפתי (טודור קולב 75), יובל אבידור, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully