וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני סכנין

כאשר הם בתשעה שחקנים כמעט מחצית שלמה, הצהובים שמו את הלב על המגרש, ושמרו על יתרונם בניצחון הנהדר על הקבוצה של קוליק. נמני הורחק

אחרי הכפשות ושלל מילים רעות בהן זכו רבות העונה, זקוקים הערב (שבת) שחקני מכבי תל אביב להרבה מילים חמות. כמעט מחצית שלמה עמדו הבחורים בצהוב כשהם בתשעה שחקנים, וללא אבי נמני, שגם הורחק בהפסקה עקב מילים לשופט אלי חכמון, וגוננו על שער היתרון שלהם, שנכבש מרגליו של משה מישאלוב (33). בסופו של דבר הם עמדו במשימה הקשה מאוד וניצחו 0:3 את בני סכנין באצטדיון דוחא, דבר שלא עשו מעולם.

חכמון לא שלט ברסן המשחק, היה אובד עצות והרבה להיעזר בקווניו ובשופט הרביעי. המשחק, שהתנהל במשך כמעט מחצית השעה על מי מנוחות, יצא מכלל שליטה, ובמקום שהאיש בשחור ישתלט עליו, הוא לא ידע הרבה מה קורה מימינו ומשמאלו. זה החל עם ההרחקה של סקוט סילי דקה לפני המחצית, כשחכמון לא ראה את האירוע, זה המשיך בצהוב השני הדי מפוקפק של ליאור ז'אן (53), כשחכמון לא הפעיל שיקול דעת. אלו הם מסוג המשחקים הקלים יחסית לשיפוט, שדווקא איש המשרוקית הופך אותם למהומה. בהפסקת המשחק, חכמון המשיך עם השליפות והרחיק את אבי נמני, אחרי דברים שזה אמר לו.

הקבוצה של ערן קוליק, שרצתה מאוד להתרחק מהמקום הלפני אחרון, לא תקפה בחוכמה. היא נהנתה מיתרון מספרי גדול מאוד על המגרש כמעט 40 דקות. אבל השבלוניות וחוסר המחץ בהתקפה, שוב, בתוספת ההתגוננות הטובה והעבודה הנאה של יבריץ' בשער מכבי עשו את שלהם. סכנין לא כבשה, ומכבי, שהראתה כל כך הרבה אופי, דבר שלא נראה ממנה בתחילת ואמצע העונה, יצאה למתפרצת. דולי ג'ונסון, שנכנס כמחליף, סיים בצורה מצוינת בדקה ה-86. סכנין נשברה לגמרי, וארבע דקות לאחר מכן כבש מישאלוב את שערו השני העונה ובמשחק.

הצהובים מחברים ניצחון שני רצוף, וכעת הם הבטיחו בצורה מעשית את ההישארות בליגת העל. כעת יכול אבי נמני להתחיל לגמרי בהכנות לקראת העונה הבאה. בין אם הוא יחזור ליציע כמנג'ר על, ובוודאי אם הוא יישאר על הקווים כמאמן, חייב נמני להתחיל לרסן את עצמו. אפשר לראות את התשוקה הרבה שלו לניצחון, כמו שהייתה לו כשחקן, אבל זו לא הדוגמה הנכונה לשמש לשחקנים, להיות מורחק חדשות לבקרים.

מהלך המשחק

דקה 16 - מאור בוזגלו רץ עם הכדור כ-20 מטר, והניף רגל כדי לשלוח בעיטה לא רעה מכ-25 מטרים אלכסונית לשער, אלון הדף טוב לקרן. את הקרן נגח מצוין שבחון, אבל אלון הציל שער בטוח.

דקה 26 - מישאלוב השתלט מצוין על כדור, ושיחרר בעיטה מפתיעה מאוד ומדויקת לפינה של אלון, שהשתהה, אך הצליח להדוף ברגע האחרון לקרן.

דקה 33 - גול! מאור בוזגלו הרים כדור חופשי טוב מאוד, מסובב ואל אזור נקודת העונשין, מישאלוב התרומם ראשון ומעל כולם, אלון, הפעם, אמנם נגע בכדור, אך לא הצליח להושיע את סכנין. 0:1 מוצדק למכבי תל אביב.

דקה 44 - אדום! סקוט סילי התעמת עם יא יא פטי, ושלח לו מכה לבטן. אלי חכמון התייעץ עם הקוון ושלף תחילה צהוב לפטי, לאחר מכן התערב השופט הרביעי, וחכמון ביטל את הצהוב לפטי והרחיק את סילי באדום.

דקה 53 - אדום! ליאור ז'אן ספג כרטיס צהוב שני, די שטותי, ואלי חכמון, מבלי להפעיל הרבה שיקול דעת, הרחיק גם אותו, מכבי תל אביב בתשעה שחקנים.

דקה 68 - סכנין שכבה על השער של מכבי, קצת אחרי הרחקתו של ז'אן. הכדורים שרקו ליד השער של יבריץ', כשהצהובים עשו הכול להרחיק כל סכנה. עלי עותמאן שלח כדור חזק, שחמק ליד הקורה.

דקה 86 - גול! מכבי יצאה לאחת ההתקפות הבודדות שלה. מתפרצת שהוביל יבוריאן, נגמרה בבישול שלו לדולי ג'ונסון, שמזווית לא קלה בעט פנימה לשער של אלון, 0:2 מדהים למכבי תל אביב.

דקה 90 - גול! מכבי קיבלה כדור חופשי בתוך הרחבה של בני סכנין, כעשרה מטרים מהשער. מישאלוב כבש שער שני במשחק, ורץ להתחבק עם נמני ביציע, 0:3 ענק למכבי תל אביב.

הרכב בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמאן, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים (דיונסיו מנדז, 61), עבאס סואן (יניב לוזון, 46), חיים בנון, חלאד חלאילה (יחיאל צגאי, 74), חאמד גנאים, אחמד קאסום, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, ליאור ז'אן (הורחק, 53), חיים מגרלשווילי (דולי ג'ונסון, 57), יוסי שבחון (איליה יבוריאן, 46), מאור בוזגלו (ג'ונתן אסוס, 72), סקוט סילי (הורחק, 44).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully