וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יצחק אחרון?

בית"ר ירושלים וברק יצחקי מחפשים ניצחון על בני יהודה כדי להמשיך ולרוץ בצמרת, אך הזהובים כבר הוכיחו שהם לא מוותרים בקלות

משחק מספר 71: בית"ר ירושלים - בני יהודה 1.5, 3.4, 4.6

כדי לא להיפרד מהקרב על האליפות, בית"ר ירושלים מבינה שהיא לא יכולה לצאת בלי ניצחון מהמשחק נגד בני יהודה. במקרה של איבוד נקודות, היא כנראה תתרחק מהיעד אליו היא שואפת ותאפשר בכך לשאר קבוצות הצמרת להיאבק. אלא שבני יהודה לא פראיירית ותנסה בעצמה להשיג ניצחון כדי להתקדם למקום בגביע אופ"א. הזהובים הלוחמנים מציגים כדורגל מצוין בתקופה האחרונה ונראה שלבית"ר לא יהיה קל, גם אם מדובר במשחק שייערך בטדי. הנה מספר פרטים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

מאזנים – בית"ר ירושלים מדורגת שלישית ערב המחזור עם 12 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים; בני יהודה חמישית עם 11 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

בית/ חוץ – בית"ר מדורגת רביעית מבין הקבוצות במשחקי הבית. היא הפסידה רק פעם אחת ב-13 משחקיה בטדי; בני יהודה מדורגת שישית במשחקי החוץ כשהיא השיגה ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושישה הפסדים.

ממוצעי כיבושים – בית"ר ירושלים כובשת בממוצע במשחקיה 1.4 שערים למשחק וסופגת 0.88; בני יהודה כובשת בממוצע 1.08 שערים למשחק וסופגת 0.88.

מומנטום – בית"ר ירושלים הביסה במחזור האחרון 0:4 את הכח עמידר רמת גן, עוד קודם לכן היא נוצחה 1:0 בקופסא על ידי מכבי נתניה, ניצחה 1:2 במשחק חשוב את הפועל תל אביב, עברה את הפועל עכו עם 0:2 בגביע המדינה, ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה וגברה 1:2 על מכבי נתניה; בני יהודה ניצחה במחזור האחרון 0:2 את מכבי נתניה, אך עוד קודם לכן הפסידה 2:1 להפועל תל אביב, הפסידה לבני סכנין 2:0, הפסידה 1:0 למכבי חיפה, ניצחה 0:2 את בני סכנין בליגה וניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה.

כובשי שערים – כובש השערים המצטיין בבית"ר ירושלים הוא ברק יצחקי עם 11 שערים, אבירם ברוכיאן אחריו עם שישה, עמית בן שושן עם חמישה, טוטו תמוז וכריסטיאן אלבארז עם שלושה כל אחד; בבני יהודה הכובש המצטיין הוא אלירן עטר עם תשעה שערים, פדרו גלבאן עם שבעה, אסי בלדוט עם חמישה ותמיר כחלון עם שניים.

משחק אחרון – במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה ניצחה בית"ר ירושלים 0:1 בטדי כאשר את שער הניצחון הבקיע ברק יצחקי בדקה ה-90.

הערכה – אנו מעריכים שבית"ר תתקשה לסיים עם ניצחון בטדי ובני יהודה תכפה עליה תיקו שירחיק אותה מעט מהמובילות. ההימור: איקס, יחס 3.4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully