וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבייה: ינקוביץ' הזיעה נגד וינצ'י וניצחה

הסרבית נאבקה במשך למעלה משעתיים וחצי מול האיטלקיה ובסופו של דבר ניצחה 1:2 בדרך לחצי הגמר. גאסקה לא ישתתף במונטה קרלו

אחרי שסרינה וויליאמס נעלמה לה מהשטח, ילנה ינקוביץ' נלחמה ובסופו של דבר העפילה לחצי הגמר בטורניר מארבייה, ספרד (פרסים בסך 500 אלף דולר) לאחר ניצחון 6:3, 3:6, 6:7 על רוברטה וינצ'י האיטלקיה.

הסרבית, שדורגה שנייה בטורניר, נקלעה למשחק צמוד נגד היריבה, המדורגת 67 בעולם על משטח החימר בספרד. וינצ'י שברה את הסרבית שלוש פעמים במערכה הראשונה וניצחה 3:6. המערכה השנייה הייתה של ינקוביץ', כששתי שבירות איזנו ל-1:1. במערכה המכרעת וינצ'י יצאה משלוש נקודות משחק לפני שובר השוויון, שבו ניצלה מעוד אחד לפני שהפסידה 8:6. ינקוביץ' תתמודד בשבת נגד אנאבל מדינה גריגאס על מקום בגמר ביום ראשון, אחרי שהספרדיה, המדורגת רביעית בטורניר, ניצחה את שרה אראני 2:6, 7:6, 5:7. קרלה סוארז נבארו ניצחה 1:6, 2:6 את קלארה זאקופאלובה, מי שהדיחה את סרינה וויליאמס.



בטורניר קזבלנקה שבמרוקו (פרסים בסך 450 אלף דולר) העפיל איגור אנדרייב, המדורג ראשון בטורניר, לחצי הגמר לאחר ניצחון 1:6, 3:6 על מארק גיקל. גם חואן קרלוס פררו ניצח בשתי מערכות, 3:6, 5:7 את ויקטור האנסקו ומקומו בין ארבע האחרונים מובטח. אלברט מונטאנס ניצח 6:7, 4:6 את פרדריקו ג'יל הפורטוגלי, פלורן סרה ניצח 0:6, 4:6 את טיימוראז גבאשוילי הרוסי.

* רישאר גאסקה לא ישתתף בטורניר מונטה קרלו שייפתח ביום ראשון בעקבות פציעה בכתף. הטניסאי בן ה-22 המדורג 23 בעולם הגיע לפני ארבע שנים לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully