וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אנחנו חייבים לזכות באליפות"

מאמן ברצלונה מנסה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי ה-0:4 הענק על באיירן, אך יודע כי "כל דבר מלבד תואר פשוט לא יהיה הגיוני"

48 שעות אחרי הניצחון המוחץ והמרשים 0:4 על באיירן מינכן, בברצלונה עדיין עסוקים בלהדוף את המחמאות הגדולות ולהתרכז במשחק הליגה הקרוב, מול רקראטיבו (שבת, 21:00, ספורט 5). עם שש נקודות פור על ריאל מדריד, שניצבת מזה זמן מה במקום השני, יודעים במועדון הקטאלוני שכל עת שהסטאטוס-קוו בצמרת נשמר, מה טוב. עבור פפ גווארדיולה, מאמן הקבוצה, יש רק דרך אחת לסיים את העונה המופלאה הזו: עם תואר אליפות ביד.

"אנחנו חייבים לזכות באליפות, כל דבר אחר פשוט לא יהיה הגיוני", אמר גווארדיולה לאתר הרשמי של המועדון. "כל הפסד לוקח מאיתנו משהו, והופך את המשחק הבא למאוד חשוב. השחקנים ראו מה הם צריכים לעשות כדי להתחרות - השאלה האם הם יכולים לעשות את זה בכל משחק ומשחק", אמר המאמן המוערך.

"האתגר שלנו כרגע הוא לשמור על הכושר שלנו. קבוצות מסוגלות לנצח אותנו", אמר גווארדיולה, ולגבי יריבתו בשבת, הוסיף: "יש להם את ההגנה החמישית בטיבה במשחקי חוץ, אנחנו חייבים לשמור על הרמה שלנו לכל אורך 90 הדקות. זה יהיה מבחן טוב לראות איפה אנחנו עומדים", סיכם המאמן, במה שכנראה היה ההוכחה הסופית לכך שבברצלונה כבר שכחו את ה-0:4 על באיירן מינכן בליגת האלופות, ועברו להתעסק חזרה בליגה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully