וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי ת"א: חשוב זה עניין יחסי

בעוד המארחים נלחמים על כל נקודה, הצהובים בעיקר רוצים להשיב קצת כבוד. ישראלביץ' לא בסגל, יבוריאן על הספסל (שבת, 17:00, ספורט 1)

מכבי תל אביב פנתה להפועל נצרת עילית מהליגה הארצית בבקשה לשחרר את החלוץ ומלך שערי הקבוצה, עומרי אלמקייס, לתקופת התרשמות ומבחנים בשורותיה, עוד במהלך העונה הנוכחית, כחלק מההכנות לעונה הבאה. בנצרת עילית אמרו כי ישמחו לשחרר אותו, אבל רק אחרי שהקבוצה תבטיח את עלייתה לליגה הלאומית. אלמקייס, בן 21.5, נבחן בקיץ האחרון בהפועל פתח תקווה ובמכבי אחי נצרת, אולם לא הוחתם. לפני כחודש השתחרר משרות צבאי סדיר.

החלוץ חתם בנצרת עילית על חוזה לחמש עונות, שיסתיים רק בעוד שנתיים. הוא מיוצג על ידי ירון גלעדי. יצוין כי גם עירוני קריית שמונה עוקבת אחרי השחקן. יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, אישר את הפנייה. "הסוכן של השחקן פנה אלינו ואמר שמכבי מעוניינים שיגיע להתרשמות. אמרנו שרק אחרי שנבטיח את העלייה לליגה הלאומית נשחרר אותו להתרשמות".

בינתיים, ללא אלמקייס, שחקני מכבי תל אביב סיימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת משחק החוץ של הקבוצה מחר מול בני סכנין בדוחא. הצהובים, שעדיין לא הפסידו בסיבוב השלישי, וצברו 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, ירצו להמשיך את המומנטום החיובי ולנצח במגרש שלא ממש האיר להם פנים בשנים האחרונות.

המנג'ר אבי נמני יאלץ ככל הנראה להסתדר ללא החלוץ איליה יבוריאן שסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. יבוריאן אמנם ערך אימון מלא היום, אולם תורגל במדי ההרכב השני וניכר עליו כי הוא סובל מכאבים ומתקשה בביצוע הפעולות על המגרש. מחר יערוך החלוץ הארמני מבחן כשירות ובמידה ולא יוכל לשחק צפוי סקוט סילי לפתוח במקומו. שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק הוא הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שסובל גם הוא ממתיחה בשריר רגלו. גם ישראלביץ' תורגל היום במדי ההרכב השני כאשר יוסי שבחון וחיים מגרלשווילי תופקדו בהרכב הפותח בתרגול הטקטי שנערך היום באימון.

המגן אורי שטרית עדיין לא התאושש מהפציעה בשרירי המפשעה ולא התאמן היום. שטרית לא יהיה בסגל ושרן ייני ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאל במקומו. הבלם אבי יחיאל, ששוחרר אתמול מהאימון כי לא חש בטוב, ערך היום אימון מלא והוא כשיר להתמודדות בדוחא. יחיאל יפתח לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה כאשר ליאור ז'אן ומשה מישאלוב יתופקדו בקישור האחורי, מה שאומר שהליברי דולי ג'ונסון יסופסל גם מחר. ג'ונסון נראה אפאטי מאוד במהלך האימון ונראה השלים עם העובדה שבעונה הבאה הוא ימצא עצמו מועדון חדש. בסיום האימון אסף נמני את כל שחקניו לשיחת מוטיבציה על הדשא. נמני הבהיר לשחקנים כי כל משחק עד תום העונה יהיה חשוב ומשמעותי עבור כל אחד ואחד מהם גם לקראת ההיערכות לעונה הבאה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', אבי יחיאל, שרן ייני, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, יוסי שבחון, חיים מגרלשווילי, יוסי שבחון, מאור בוזגלו, סקוט סילי (איליה יבוריאן)

סכנין בונה על מוטיבציה

בני סכנין סיימה היום (שישי) בצהריים את הכנותיה למשחק החשוב מחר מול מכבי תל אביב בדוחא. בסכנין בונים על העובדה כי הצהובים גמרו את המאבקים שלהם העונה בליגה ואם ישחקו באגרסיביות מחר אז מכבי לא תיכנס איתם למלחמות ופחות תתאמץ במגרש. דווקא הסטטיסטיקה של העונה לא מבשרת טובות למארחים: פרט לקרית שמונה, סכנין הפסידה בכל משחקיה העונה בבית נגד קבוצות התחתית.

מאמן הקבוצה, ערן קוליק, ביקש משחקניו באסיפת הקבוצה רמת מוכנות גבוהה הרבה יותר מאשר נגד הפועל פתח תקווה במחזור האחרון: "אני מצפה מכם לא לחזור על הטעויות שהיו במשחק האחרון. אתם חייבים לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק ולהגיע הרבה יותר מוכנים מנטאלית", אמר המאמן. לאחר מכן, הראה קוליק לחניכיו וידאו עם לקט הטעויות של הקבוצה באורווה ווידיאו מהמשחק של מכבי ת"א מול קרית שמונה. קוליק הדריך את שחקניו איך לעצור את ההתקפה הצהובה וביקש מחלוציו לנוע הרבה ברחבת מכבי, ולנסות לעלות ליתרון מוקדם תוך כדי לחץ על חוליית ההגנה של האורחים.

לרשותו של מאמן סכנין יעמוד מחר סגל מלא ובריא, פרט לשוער המורחק מאיר כהן שאותו יחליף עומרי אלון שהצטיין כבר העונה בשורות סכנין כשכהן הורחק מהמגרשים. קוליק יערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהשבועות האחרונים. טל חן יחזור להרכב לעמדת הבלם לאחר שהחלים לגמרי מהקרע ממנו סבל בשריר התאומים. המשמעות היא שחיים בנון יוסט לקישור האחורי, וסרחיו נבואה ירד לספסל. עבאס סואן, שנפצע לפני יומיים והיה בספק למשחק, יפתח בהרכב הקבוצה. "הרבה תלוי במוטיבציה איתה נגיע למשחק", אמר קוליק. "יש לנו הזדמנות מצוינת גם לגבור על מכבי וגם לחזור להציג יכולת טובה שתעזור לנו בהמשך הליגה".

הרכב משוער: עומרי אלון, עלי עותמן, טל חן, פטי יא יא, באסם גנאים, עבאס סוואן, חיים בנון, חלאד חלילה, חמד גנאים, אחמד קאסום, אובודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully