וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מאקדה מכה שנית

האיטלקי בן ה-18 הדהים עם שער ניצחון נוסף ב-1:2 של יונייטד בסנדרלנד. ליברפול דרסה 0:4 את בלקבורן, 3:4 דרמטי לצ'לסי על בולטון

אחרי שבוע עמוס שנפתח עם דרמות ושערים בתוספת הזמן במשחקי הליגה של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ונמשך עם משחקי ליגת האלופות, ייצא המחזור ה-32 בפרמיירליג האנגלית לדרך היום (שבת).

יונייטד המשיכה בדרכה הדרמטית ונעזרה בעוד שער של החלוץ הצעיר פדריקו מאקדה כדי להשיג ניצחון דרמטי 1:2 בסנדרלנד, בעוד שליברפול חזרה לדרך המלך עם 0:4 ביתי מרשים על בלקבורן. צ'לסי התחילה את המשחק שלה מול בולטון בקלות אבל נגררה למשחק צמוד וניצחה בסיום את בולטון רק 3:4. ארסנל רשמה ניצחון ליגה חמישי ברציפות עם 1:4 על וויגן.

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 2:1

מנצ'סטר יונייטד נקלעה לתקופה רעה דווקא בשלבים המכריעים של העונה, אבל המזל ממשיך להיות לצידם של השדים האדומים. אחרי התיקו הביתי המאכזב מול פורטו ברבע גמר ליגת האלופות והדהירה של ליברפול היה חייב פרגוסון שלוש נקודות באצטדיון האור, ובשבוע השני ברציפות הוא קיבל את מבוקשו מרגליו של פדריקו מאקדה. האיטלקי בן ה-18, שכבש בשבוע שעבר בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, היה אחראי לעוד שער ניצחון ודאג לשמור את האלופה בפסגה שבוע נוסף.

אלכס פרגוסון פתח ללא כריסטיאנו רונאלדו וראה את היונייטד שלו מתקשה אבל עולה ליתרון בדקה ה-19 כשפול סקולס נגח פנימה הגבהה מדויקת של ווין רוני. החתולים השחורים לא נבהלו מהפיגור, השתלטו על המשחק והגיעו לכמה מצבים קורצים, ועשר דקות בתוך המחצית השנייה הצליחו סוף סוף לאזן עם שער של קנווין ג'ונס שניצל יציאה איומה של בן פוסטר, שהחליף את אדווין ואן דר סאר בשער היונייטד. פרגי החל להילחץ, אבל אז הגיעה הדקה ה-70, בה שיחרר מייקל קאריק בעיטה חזקה מקצה הרחבה שהוסטה לרשת על ידי מאקדה ששוב הוכתר כגיבור של השדים האדומים.

ליברפול - בלקבורן 0:4

ליברפול התאוששה היטב מהתבוסה הביתית לצ'לסי בליגת האלופות, ועשתה זאת ללא סטיבן ג'רארד הפצוע, שהוחלף על ידי יוסי בניון. רפא בניטז התנחם גם בחזרתו של חאבייר מסצ'ראנו הנפלא להרכב, אחרי שזה כל כך חסר נגד צ'לסי. דניאל אגר פתח במרכז ההגנה במקומו של מרטין סקרטל הלא יציב.

בלקבורן היא כבר מזמן לא אותה קבוצת תחתית, כמו שהיא הייתה כשסם אלרדייס קיבל אותה, אבל היא עדיין בסכנת ירידה ברורה ומוחשית ולכן קיוותה להוציא נקודה באנפילד. ביג סם נאלץ להמשיך להסתדר ללא רוקה סנטה קרוז הפצוע, אליו נוספו בזמן האחרון גם מורטן גאמסט פדרסן וג'ייסון רוברטס. כריסטופר סמבה פתח כחלוץ בודד. כל זה לא ממש עזר לרוברס, שהציגו משחק חלש בהתקפה ונרפה בהגנה.

לפני המשחק נערכה דקת דומייה לזכר הרוגי אסון הילסבורו, שהתרחש ב-15 באפריל 1989 בשפילד, אז נהרגו 96 מאוהדי ליברפול ונוטינגהאם פורסט, במסגרת משחק חצי גמר הגביע. הפתיחה הייתה של ליברפול, שכבר בדקה ה-5 עלתה ל-0:1. ג'יימי קאראגר מצא את פרננדו טורס בפינת רחבת האורחים, החלוץ הספרדי עצר את הכדור בחזה והמשיך נפלא לפינה הרחוקה. היה זה שער הליגה העשירי של טורס. האדומים לא הירפו והמשיכו ללחוץ את רוברס, ובדקה ה-16 החמצה כפולה גדולה: מסצ'ראנו נותר חופשי מול השוער, אך הבעיטה נהדפה, טורס עט על הכדור החוזר ומול שער ריק בעט ליציע. בדקה ה-26 דירק קאוט נח חופשי מתיבת החמש, אך פול רובינסון הדף, בניון עט על הריבאונד ובעט מעל למסגרת. בדקה ה-34 היתרון הוכפל, כשפרננדו טורס נגח בוירטאוזיות כדור חופשי של אלברט ריירה, וקבע 0:2.

במחצית השנייה ליברפול הורידה קצב, ונראתה מסורבלת בהתקפה, אך בלקבורן הציגה משחק התקפי חלש מאוד ולא סיכנה את שערו של ריינה. בדקה ה-82 הגנת בלקבורן התקשתה להרחיק כדור מתוך הרחבה, ומסצ'ראנו בעט מחמישה מטרים גבוה. בדקה ה-84 בניון חילץ כדור במרכז השדה, דניאל אגר התקדם ומ-30 מטרים בעט פצצה לחיבורים, 0:3 לליברפול ושער ראשון העונה לבלם הדני. בדקה ה-89 בניון בעט חופשי בתוך הרחבה, אך הכדור פגע בשחקן בלקבורן ויצא החוצה. דקה אחר כך המחליף לוקאס נגח לרוחב, והמחליף דניאל נ'גוג נגח מקו השער פנימה כדי לנעוץ את הרביעי ברשת של רובינסון.

צ'לסי - בולטון 3:4

הניצחון הגדול של צ'לסי באנפילד ברבע גמר ליגת האלופות בערב ליל הסדר (1:3) הכניס אנרגיות מחודשות בקבוצה של חוס הידינק שעדיין לא ויתרה על כתר האליפות, אבל במקום לדהור לניצחון ביתי קליל הכחולים הסתבכו והקהל בסטמפורד ברידג' נאצץ לחוות לכמה דפיקות לב לפני שיצאו עם שלוש הנקודות. מיכאל באלאק פתח את מסכת השערים בדקה ה-40 עם הראשון של צ'לסי, ודידייה דרוגבה הכפיל את התוצאה בדקה ה-48.

השלישי של צ'לסי הגיעה מפנדל מוצלח של למפארד בדקה ה-60 והשני של דרוגבה קבע 0:4 כעבור שלוש דקות, אבל כאן התהפכו היוצרות. אנדריי אובריאן צימק בדקה ה-71, ושלוש דקות מאוחר יותר עשה כריס באשם את ה-2:4 של בולטון. הלחץ במערב לונדון הגיע לשיא כשמתיו טיילור קבע 3:4 בדקה ה-78, אבל צ'לסי עמדה בלחץ של האורחים הלהוטים ושמרה על שער נקי עד הסיום. תמיר כהן שותף בשבע הדקות האחרונות, לאחר תקופה ארוכה בה נעדר ממגרשי הפרמיירליג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

וויגן - ארסנל 4:1

ארסנל אמנם רדפה במשך חודשים אחרי אסטון וילה במבק ביניהן על המקום הרביעי, אבל לאחרונה חלפה על פניה ולא נראה שהיא מתכוונת לרדת ממנו. התותחנים אמנם לא איימו בשום שלב של העונה על האליפות, אבל כעת הם בכושר שיא, ו-וויגן הפכה לקורבן התורן שלהם, קצת לפני משחק הגומלין המסקרן ברבע גמר ליגת האלופות נגד ויאריאל.

דווקא המקומיים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון משער של מידו בדקה ה-18, אבל המחצית השנייה הייתה של התותחנים. תיאו וולקוט השווה בדקה ה-61, ומייקל סילבסטרה הפך את התוצאה בדקה ה-71. בדקה ה-90 תקפה וויגן כדי לאזן וספגה מהעבר השני את השלישי מרגליו של אנדריי ארשבין ואת הרביעי מרגלי אלכסנדר סונג.

שאר משחקי שבת:

מידלסברו - האל סיטי 1:3
כבשו למידלסברו: טונצ'אי (3), מתיו בייטס (28), מרלון קינג (90). כבש להאל: מתיאוס אלברטו מונצ'ו (9)

פורטסמות - ווסט ברומיץ' 2:2
כבשו לפורטסמות: יונאס קאבול (33), ניקו קרנצ'ר (65). כבשו לווסט ברומיץ': ג'ונתן גרינינג (48), כריס בראנט (62).

טוטנהאם - ווסהטאם 0:1
כבש לטוטנהאם: רומן פבליוצ'נקו (65)

סטוק - ניוקאסל 1:1
כבש לסטוק: אנדי פאייה (33). כבש לניוקאסל: אנדי קרול (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully