וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז: "אנחנו עדיין בתמונה"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא התייאש אחרי ההפסד 3:1 להמבורג באופ"א ובונה על איסטלנדס. יול: "נרצה לשכוח את הדקה הראשונה"

מנצ'סטר סיטי פתחה את המשחק הראשון שלה נגד המבורג ברבע גמר גביע אופ"א בצורה מצוינת אחרי שער יתרון של סטיבן איירלנד בדקה הראשונה על אדמת גרמניה, אבל ההמשך נראה אחרת והמבורג ירדה מנצחת 1:3 בתום 90 דקות.

"נרצה לשכוח את הדקה הראשונה. אחר כך שיחקנו טוב", אמר המאמן המנצח, מרטין יול, בסיום המשחק, "קיבלנו צלצול השכמה רציני בתחילת המשחק, אבל המשכנו טוב. היו לנו חמש-שש הזדמנויות מצוינות במחצית הראשונה והיה צריך להיות 1:3 כבר אז".

המאמן ההולנדי, שמכיר היטב את הכדורגל האנגלי, זכר לימים בהם שיחק ואימן במולדת הכדורגל, הוסיף: "במחצית השנייה התחלנו ליזום והמשכנו כך עד הסיום. להחזיק בכדור תמיד היה דבר חשוב כשמשחקים נגד קבוצות אנגליות".

הסיטי אמנם הוכרעו, אבל השיגו את שער החוץ שבהחלט מותיר להם סיכוי לעלות לחצי הגמר אחרי הגומלין בבית. למרות זאת, בצד התכול נרשמה אכזבה. "השלכנו הכל לפח. התחלנו בצורה נהדרת, אבל לא הגנו טוב", אמר כובש השער סטיבן איירלנד, "אנחנו לא מרגישים טוב עם זה, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה אצלנו. אני חושב שאנחנו יכולים לעשות להם בדיוק מה שהם עשו לנו הלילה".

"אנחנו עדיין בתמונה ואנחנו צריכים להישאר חיוביים", הוסיף מארק יוז, "זה יהיה קשה, אבל אנחנו לא מחוץ לתחרות. הראנו שוב ושוב שאנחנו מסוגלים להבקיע באיסטלנדס, כך שנצטרך לחזור לעצמנו וזה יהיה לילה גדול במשחק הגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully