וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וגל עלו למקום השלישי

צמד שייטי ה-470 סיימו במקום החמישי והשישי את שיוטי יום חמישי בגביע הנסיכה והם בעמדה טובה לקראת שיוט המדליות. צוברי רביעי

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, עלו למקום השלישי בתחרות גביע הנסיכה, המתקיים בבולגריה לאחר שני שיוטים מוצלחים, שממקמים אותם היטב לפני שיוט המדליות שיתקיים מחר (שישי) ויעניק ניקוד כפול.

אחרי שאת השיוט החמישי בערב הפסח סיימו גל וקליגר במקום החמישי ואת השישי במקום ה-13, הצמד הישראלי סיים את השיוט השביעי במקום החמישי ואת השיוט השמיני במקום השישי. השניים מחזיקים ב-50 נקודות שליליות, ארבע פחות מהצמד הצרפתי שמדורג במקום הרביעי.

"בסך הכל עשינו התקדמות גדולה היום למקום השלישי כללי", אמרו השניים לאחר השיוט. "השייטים הראשונים כבר ניצחו ואי אפשר לעבור אותם. המקום השני דווקא צמוד מאוד עם שלוש נקודות פור וגם מקומות רביעי וחמישי מאיימים. מחר יתקיים שיוט מדליות של העשירייה הראשונה עם ניקוד כפול. אם נפליג טוב - נתקדם. אם נפליג פחות טוב - אנחנו גם יכולים להתדרדר. מקווים לעשות את החג עוד יותר שמח".

המדאליסט האולימפי, שחר צוברי, ביצע שני שיוטים מוצלחים היום ועלה למקום הרביעי בתחרות הניל פרייד. צוברי סיים את השיוט השביעי במקום השני ואת השיוט השמיני במקום החמישי, מה שמקנה לו 28 נקודות שליליות לפני שיוטי המדליות. נמרוד משיח סיים תשיעי ושמיני את שני שיוטי היום וממוקם שמיני עם 51 נקודות שליליות, עומרי חצור במקום ה-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully