וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה, סוף-סוף

אחרי חמישה הפסדים ברצף, הקבוצה מהשרון ניצחה 0:2 את הפועל ר"ג ופתחה פער בן 8 נק' מהמקום השישי. הפ' חיפה-ירושלים 0:3, עכו-נצרת 0:1

הפועל חיפה מתקרבת בצעדי ענק לליגת העל. האדומים של שלומי דורה השיגו ניצחון מוצדק על הפועל ירושלים 0:3 בפתיחת המחזור ה-26 של הליגה הלאומית ונראה שאת החגיגות הם יוציאו באופן רשמי בשבוע הבא כאשר הם יתארחו אצל עירוני רמת השרון. מי שעשתה צעד משמעותי בדרך להבטחת העלייה היא הפועל רעננה, שלאחר חמישה מחזורים ללא ניצחון, השיגה שלוש נקודות יקרות מפז, כאשר גברה 0:2 במכתש על הפועל רמת גן.

הפועל עכו, שגם קרובה לעשות עלייה לליגה הבכירה של ישראל, הצליחה לנצח בבית את מכבי אחי נצרת 0:1 בזכות שער ניצחון של רונן שוורצמן בדקה ה-90. אלי מחפוד, מאמנה החדש של נצרת, מתרחק מחמש הראשונות, מכבי הרצליה ועירוני רמת השרון נפרדו במשחק נוסף ב-1:1, מה שמשאיר אותן עדיין באיזור הסכנה.

הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:3

האדומים של שלומי דורה שבו לקרית אליעזר, לאחר שבמחזור הקודם נחלו תבוסה לא נעימה במיוחד, 3:0 להפועל כפר סבא. אלא שהפעם הם ידעו להימנע ממבוכה בבית והרחיקו מהפועל ירושלים, לפחות זמנית, את המחשבות על הדבקת הפער מחמש הראשונות. חיפה, שהתקרבה להבטיח את ההעפלה לליגת העל, תצטרך להמתין שבוע אחד נוסף כנראה ועשויה לחגוג כבר בשבוע הבא נגד עירוני רמת השרון, לאחר שמכבי אחי נצרת דחתה לה את התוכניות.

דווקא בהפועל ירושלים התחילו לפנטז לאחרונה על עלייה. אחרי שני ניצחונות בשני משחקי הליגה האחרונים, שחקניו של לופא קדוש קיוו להמשיך ולהפתיע, אך כבר אחרי חמש דקות התברר שיהיה להם קשה לעמוד ביעדים. כדור חופשי של ערן לוי מכ-25 מטר נבעט מדויק ובלבל את השוער רוברט באדג'י, שהתייצב רע מאוד וספג את הראשון.

ירושלים עוד הייתה קרובה להבקיע כששי אהרון שלח כדור למשקוף, אך גם במחצית השנייה ירושלים לא הצליחה ליצור דומיננטיות וספגה את השני בדקה ה-56 כשהיראקלי ג'פרידזה הכפיל את התוצאה לאחר שקיבל כדור חכם מערן לוי ובעט בין הרגליים של באדג'קי. רבע שעה לסיום תומר סולטן ביצע עבירה ברחבה, ראה את הכרטיס האדום ואיפשר לערן לוי לסגור את הסיפור מהנקודה הלבנה.

שלומי דורה, מאמן חיפה, נשמע מבסוט בסיום ואמר: "לא רק השגנו שלוש נקודות אלא הצגנו גם כדורגל טוב. החלטתי ללכת עד הסוף עם ג'פרידזה ואני שמח שהוא תירגם את זה לגול. ההחלטה מתברר הייתה טובה. המטרה שלנו עכשיו היא לעלות מהמקום הראשון. הובלנו את הטבלה במשך 25 מחזורים וחבל לאבד את זה דווקא עכשיו".

לופא קדוש, מאמן הפועל ירושלים: "לא תכננו לעלות ליגה גם בתחילת העונה אבל עכשיו מסמנים אותנו כמועמדים לעלות. חיפה שיחקה כדורגל טוב, עקצה אותנו שלוש פעמים ואנחנו לא היינו במשחק. עשינו הגנה עם מעט מידי שחקנים".

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 0:1

סיפור המשחק היה עוד לפני תחילתו, כשהתברר שחברת החקירות "ויצמן יער" שלחה מספר נציגים למשחק בנהריה, זאת בעקבות טענות שעלו בחשד לכשירותו של המשחק. מדובר בבדיקה שגרתית המבצעת החברה מדי שבוע במגרשי הכדורגל בישראל. ככל הידוע, החשדות בנוגע לתוצאת המשחק עלו בעקבות טענות של מספר קבוצות לפיה עכו לא תתאמץ במשחק. בעקבות החשדות, במועצה להסדר ההימורים הוחלט לסגור את ההימור סמוך לשריקת הפתיחה.

בכל מקרה, על הדשא היה הרבה פחות עניין כשהקבוצות התקשו למצוא את השער והנפגעת העיקרית הייתה נצרת, שאיבדה אפשרות להדביק את הפועל רעננה והפער ביניהן קוזז רק לארבע נקודות עוד לפני משחקה של רעננה. אלי מחפוד, בבכורה שלו על הקווים של אחי נצרת, החליף את נג'ואן גרייב, אך ראה את רונן שוורצמן כובש מול שחקניו בדקה ה-90 ומעלה את עכו למקום השני.

הפועל רמת גן - הפועל רעננה 2:0

הקבוצה של אלי כהן הגיעה למשחק בידיעה כי מתחרותיה על המקום החמישי, המוביל להעפלה אוטומטית לליגת העל, מכבי אחי נצרת והפועל ירושלים, הפסידו, וכי ניצחון שלה יגדיל את הפער מהן לשמונה נקודות, הפרש שיסגור כמעט סופית את הסיפור.

חמישה משחקים ברציפות נוצחה רעננה ולא הצליחה להתרחק מאחי נצרת. מזלה הגדול של הקבוצה מפנינת השרון היה שאחי נצרת לא ניצלה את הפסדיה וסגרה את הפער ממנה, אבל הפעם, הצליחה הקבוצה מהשרון להשיג ניצחון חוץ יפה וחשוב מאוד. שרון גורמזנו חתום על צמד השערים של הקבוצה (43 ו-57), בדרכה לליגת העל.

נראה כי הפועל רמת גן מרשה לעצמה להתרשל. אמנם בשבוע שעבר היא חזרה לנצח, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל בבית, מהקבוצה של יובל נעים היינו מצפים ליותר. בכל זאת, כאשר כמעט חצי ליגה עולה אוטומטית לליגת העל, מה י שכבר כל כך הרבה להתאמץ?

מכבי הרצליה - עירוני רמת השרון 1:1

ההרצליינים כנראה מתקשים להיפרד מעירוני קרית אתא ומתעקשים להישמר צמודים-צמודים לאיזור הסכנה. הרצליה, שהפסידה במחזור הקודם להפועל ירושלים 3:1, סיבכה את עצמה בדקה ה-50 עם שער יתרון אותו כבש דימקאו פידליס. אלא שדובב גבאי, שהגיע ממכבי פתח תקוה, דאג להשאיר להרצליה נקודה ואיזן 13 דקות לסיום בדרך לעוד תוצאה מאכזבת של קבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully