וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאם גאלאס סיים את העונה

בלמה הצרפתי של ארסנל נפצע במשחק ליגת האלופות נגד ויאריאל בברכו, ויושבת בשבועות הקרובים. גם השוער אלמוניה ייעדר עקב פציעה

אמנם לא נותרו משחקים רבים עד לסיום עונת 2008/9, אבל לקבוצה אף פעם לא נעים לשמוע על שחקן שלה שגמר את העונה, בוודאי אם המשחקים שנותרו לה הם חשובים ואם הוא שחקן בכיר במערך שלה. היום (חמישי) נודע כי וויליאם גאלאס, בלמה הצרפתי של ארסנל, ייעדר עד תום העונה. אם לא די בעונה הרדודה יחסית שעוברת על התותחנים, הרי שלקראת סופה הם מקבלים חבטה לא נעימה.

גאלאס נפצע במשחק רבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי נגד ויאריאל בברכו. בלם ארסנל התנגש עם חלוץ הצוללת הצהובה, ג'וזפה רוסי, בתיקו 1:1, והוחלף אחרי התקרית. בדיקה לאחר הפציעה אבחנה כי גאלאס נפגע בברכו הימנית וכי הוא ייעדר מספר שבועות ובעצם סיים את העונה.

"גאלאס יודע להתאושש מהר, אבל כנראה שהוא לא יחזור עד סיום העונה", אמר מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. "זה חיסרון גדול עבורנו. אנחנו בריצה טובה בליגה ורוצים לשמור על המומנטום".

מי שאמור לתפוס את מקומו במרכז ההגנה של התותחנים, במשחקיה החשובים שנותרו לקבוצה בליגה ובליגת האלופות, הוא יוהאן דדז'ורו. מי שעוד נפצע במשחק וייעדר שלושה שבועות הוא השוער מנואל אלמוניה, שסובל מפציעה בקרסולו. גם המגן גאל קלישי לא ישחק בשבועיים הקרובים עקב פציעה בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully