וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יבוריאן ומישאלוב כשירים לסכנין

השניים ערכו אימון מלא ויעמדו לרשות נמני במשחק החוץ. אבי יחיאל החולה בספק למפגש בשבת, ז'אן עשוי להחליפו בעמדת הבלם

באווירת חג הפסח, ערכו הבוקר (חמישי) שחקני מכבי תל אביב אימון נוסף לקראת משחק החוץ מול בני סכנין בשבת בדוחא (17:05). בצוות המקצועי לא עשו הנחות לשחקנים ואחרי שהצהובים קיבלו הוראה שלא להפריז באכילה בארוחת החג, הם התייצבו הבוקר לאימון בקרית שלום.

הקשר משה מישאלוב, שסובב את קרסולו לפני יומיים והחלים כמעט לגמרי מהפציעה, והחלוץ איליה יבוריאן, שסבל אמש מכאבים בשריר הירך האחורי, ערכו אימון מלא אחרי שאתמול קיבלו מנוחה. השניים צפויים לעמוד לרשותו של המנג'ר אבי נמני בשבת.

מי שלא נטל חלק באימון היום הוא הבלם אבי יחיאל שסבל במהלך הלילה מחום, כאבי בטן והקאות. יחיאל הגיע אמנם למתחם האימונים בקרית שלום, אולם נשלח לביתו לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי שאסר עליו להתאמן ושלח אותו למנוחה. יחיאל צפוי להיות כשיר להתמודדות בדוחא, אולם במידה שהוא לא יוכל לשחק, נראה כי ליאור ז'אן או משה מישאלוב יחליפו אותו בעמדת הבלם, וג'ונתן אסוס יכנס לקישור האחורי.

במכבי מתייחסים ברצינות גדולה למשחק מול בני סכנין, ובהנהלת המועדון מדברים על חשיבות מיקומה של הקבוצה בסיום העונה. הצהובים שואפים לסיים את העונה במקום החמישי או השישי, וזאת על מנת לקבל את מענקי הדירוג שאמורים לשפר במעט את מצבו הכספי של המועדון, בייחוד לאור הקיצוץ הצפוי בתקציב לעונה הבאה, עליו יכריז בקרוב הבעלים אלכס שניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully