וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלזינגר ובן מלך מכוונות גבוה

הג'ודוקאיות הישראליות מתאמנות עם המדליסטיות האולימפיות קאלודיה הייל ואיבונה בוניש, לקראת אליפות אירופה שתיערך הקיץ בגאורגיה

ג'ודאיות הסגל האולימפי של ישראל אליס שלזינגר (67 ק"ג) ולירז בן מלך (57 ק"ג), המתכוננות בתקופה זו לאליפות אירופה שתהיה בסוף החודש בטביליסי, מתאמנות עם שתי מדליסטיות אולימפיות מאירופה, שמשלבות בארץ חופשה ואימונים, וזאת כדי לשפר את רמתן לקראת התחרות. מדובר באוסטרית קלאודיה הייל (בת 26), שזכתה במדליית כסף במשחקים האולימפיים באתונה 2004 ודורגה חמישית בבייג'ינג. הייל היא חניכתו של המאמן האוסטרי הוברט רואר, מאמנה הזר של נבחרת הג'ודו של ישראל, והיא סטודנטית למינהל ספורט ואימון בכיר בוינה בכל ענפי הספורט, עם התמחות בג'ודו. יחד אתה הגיעה לישראל גם הגרמניה איבונה בוניש (בת 26) שזכתה במדליית זהב במשחקים האולימפיים באתונה 2004 במשקל 57 ק"ג. בוניש, גם היא סטודנטית למינהל ספורט הלומדת באוניברסיטת קלן.

גילי לוסטיג מנהל היחידה לספורט הישגי של הוועד האולימפי בישראל אמר: "הג'ודאיות שלנו, שלזינגר ובן מלך, סופגות מקרוב כבר מספר ימים אווירה מיוחדת כשהן מתאמנות עם ספורטאיות מהדרג האולימפי הבכיר. אני בטוח שהדבר מדרבן אותן מאד לקראת אליפות אירופה הקרובה. אימונים עם שתי גו'דוקאיות ברמה הגבוהה הזאת תורמים להן רבות בהרבה מאד מובנים מקצועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully