וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה השתלטה על המקום הראשון בעולם

בעקבות הדחתה של סרינה וויליאמס מטורניר מארבייה, הרוסיה תעפיל בדירוג העולמי הקרוב לראשות הטבלה. פדרר ישתתף במונטה קרלו

הטניסאית הרוסיה דינארה סאפינה תתפוס את המקום הראשון בעולם בדירוג שצפוי להתפרסם ב-20 באפריל. סאפינה תנשל מהמקום הראשון את האמריקאית סרינה וויליאמס, לאחר שזו הודחה בסיבוב הראשון של טורניר החימר מארבייה באנדלוסיה שבספרד, אחרי שנוצחה 6:4, 3:6, 6:1 על ידי קלרה זאקופאלובה הצ'כית (95 בעולם). סאפינה תעבור את וויליאמס הודות לארבעת תארי היחידות בהם זכתה השנה בטורנירים במונטריאול, לוס אנג'לס, ברלין וטוקיו. יש לציין שהיא השיגה זאת ללא זכייה באף טורניר גראנד סלאם.

בכך, סאפינה רושמת עוד ציון דרך משפחתי כשהיא חוברת לאחיה מראט סאפין, שבעבר דורג ראשון בעולם בסבב הגברים. סאפינה הגיעה לחמישה מעמדי גמר השנה, כולל גמר אליפות אוסטרליה, שם הפסידה לסרינה וויליאמס.

"זה כבוד גדול להגיע למקום הראשון בעולם, זה חלום של כל טניסאית מקצוענית" אמרה סאפינה, הרוסיה השנייה בהיסטוריה, אחרי מריה שראפובה, שניצבת בראש הדירוג. "זה מיוחד מאוד עבורי, כי גם אחי מראט דורג ראשון בעולם, ואני משחה שאני חולקת את אותו הישג עמו".

ינקוביץ' דהרה לרבע הגמר, זאקופאלובה ממשיכה לנצח

ובינתיים באותו טורניר הטניסאית המדורגת 4 בעולם, ילנה ינקוביץ', העפילה לרבע הגמר לאחר שניצחה בטורניר האנדלוסי את סלימה ספאר הטוניסאית (181 בעולם) 3:6, 0:6. ינקוביץ', שכעת הטניסאית הבכירה בטורניר אחרי ההדחה של וויליאמס, שברה חמש פעמים מתוך 11 הזדמנויות שהיו לה ותתמודד בשלב הבא נגד רוברטה וינצ'י על ההעפלה לארבע הגדולות.

זאקופאלובה, שעברה את וויליאמס, הסתדרה היטב גם עם רנטה ווראקובה וניצחה אותה 6:7, 7:5, 0:6 בדרך לרבע הגמר. קרלה סוארז נבארו גם היא בין שמונה האחרונות אחרי 6:0, 3:6, 0:6 על אקטרינה איבאנובה. שרה אראני ניצחה באותו שלב את פולונה הרקוג 0:6, 6:7. קאיה קאנפי ניצחה 5:7, 2:6 את ארנטקסה רוס ההולנדית.

* רוג'ר פדרר ישתתף בטורניר מונטה קרלו מסדרת המאסטרס למרות שתחילה נראה היה שהוא לא ייטול בו חלק. "הודענו שרוג'ר לא ישתתפו בטורניר מכיוון שהוא שינה את ההכנה שלו לעונת החימר, אבל כל הזמן הזה לא איבדנו תקווה שהוא יגיע לטורניר שהוא מאוד מחבב", הודיעו מארגני הטורניר. השוויצרי הפסיד בשלוש השנים האחרונות שבהן השתתף בטורניר בשלב הגמר לרפאל נדאל. הטורניר עצמו יחל ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully