וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מירור": אנצ'לוטי יאמן את צ'לסי בעונה הבאה

העיתון פרסם כי מאמן מילאן הסכים להצעת אברמוביץ' ויחתום לשלוש שנים בלונדון תמורת 5.8 מיליון ליש"ט לעונה. פאטו: "אהיה עצוב מאוד אם יעזוב"

צ'לסי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות אחרי ה-1:3 על ליברפול באנפילד, אבל הבעלים רומן אברמוביץ' חושב קדימה. ה"מירור" הבריטי פרסם היום (חמישי) כי קרלו אנצ'לוטי יאמן את צ'לסי החל מהעונה הבאה. לפי מקור במילאן, המאמן האיטלקי הודיע לרומן אברמוביץ' כי הוא מוכן לחתום בסטמפורד ברידג' לשלוש שנים, ולפי דיווח ה"מירור", הוא ישתכר 5.8 מיליון ליש"ט לעונה. אם אכן אנצ'לוטי יעזוב את סן סירו, הוא יהיה המאמן השישי של צ'לסי בחמש השנים האחרונות.

לאנצ'לוטי בן ה-49 יש חוזה לעונה נוספת במילאן, ולאחרונה הוא הצהיר שכדי לעזוב את מועדון הפאר האיטלקי הוא זקוק לסיבה טובה מאוד. מאידך, דון קרליטו הבהיר שאם מילאן לא תגיע בעונה הקרובה לליגת האלופות הוא ישקול את צעדיו. חיזוק לכך מצאה התקשורת בבקשתו של סגן הנשיא אדריאנו גליאני משהשחקנים, לסיים בין ארבע הראשונות בליגה האיטלקית. "מעולם לא ביקשתי הארכת חוזה", הגיב אנצ'לוטי, "יש לי חוזה עד 2010 ואני מתכוון לכבד אותו". גם ריאל מדריד מעוניינת בשירותיו הטובים, ונראה שלאנצ'לוטי, שזכה כמאמן מילאן פעמיים בליגת האלופות, נכונו, בכל מקרה, צרות טובות.

גם שמו של קאקה נקשר לשוק ההעברות, ובספרד דיווחו כי הוא נפגש עם ראשי ריאל מדריד, והביע נכונות לעבור לסנטיאגו ברנבאו. קשר מילאן, אלשנדרה פאטו, לא אוהב את הדיווחים להם נחשף בתקשורת העולמית. "אנצ'לוטי עוזר לי מאוד באימונים ובמשחקים, אהיה עצוב מאוד אם יעזוב את מילאן. בכנות, אני חושב שהוא יישאר, יש לו קשר אמיץ ועמוק עם מילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully