וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "רצינו לגרום להגנה של ליברפול להזיע"

ההולנדי היה מרוצה מה-1:3 של צ'לסי באנפילד: "רצינו שער חוץ, שלושה זה כבר מותרות". בקנבאואר: "התצוגה הגרועה בתולדות באיירן מינכן"

חשבתם שההתלבטות או הוויכוח על צורת ההגנה בכדורים נייחים הם נחלתם הבלעדית של חברי הצוות המקצועי של נבחרת ישראל? ליברפול ספגה אמש (רביעי) שני שערי נגיחה כמעט זהים מראשו של ברניסלב איבנוביץ', שניהם אחרי קרנות, והפסידה 3:1 לצ'לסי במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות.

אחרי שריקת הסיום נחלץ רפא בניטז להגן על שיטת ההגנה האיזורית שלו בכדורים נייחים. "אני חוזר ואומר שכשאתה משתמש בשמירה אישית אתה תספוג הרבה שערים", אמר הספרדי , "במקרה של היום צ'לסי הייתה חזקה מאוד באוויר, אנחנו עשינו טעויות ושילמנו עליהן".

פתיחת המשחק באנפילד דווקא רמזה על עוד קורבן של הכושר הנפלא בו הגיעו האדומים למשחק. פרננדו טורס העלה את קבוצתו ל-0:1 בדקה השישית ונראה היה שגם צ'לסי עומדת בפני דריסה כמו אחרות לפניה. אבל הכחולים לא נשברו בשום שלב, סיכנו יותר את השער וניצלו משחק הגנה לא טוב של המארחת כדי לחזור לבירה עם 1:3 מבטיח לקראת הגומלין ביום שלישי הקרוב.

"יהיה קשה מאוד, אבל זה כדורגל ובכדורגל הכל אפשרי", התייחס בניטז למשחק הקרוב בסטמפורד ברידג', "נצטרך לשחק מאוד טוב ולנסות לכבוש שלושה שערים. אני מאוד מקווה שהמשחק הזה לא יעשה לנו נזק. הפסדנו לקבוצה טובה כי היא שיחקה טוב ואנחנו לא הגענו לרמת המשחק הגבוהה שלנו".

בצד השני נרשמו כמובן חיוכים רחבים ואחרי חודשים לא קלים, בצ'לסי יכולים סופסוף להינות קצת. "הגבנו מצוין לשער שלהם והשער השני שלנו הגיע בזמן הטוב ביותר מבחינתנו", התייחס פטר צ'ך ליתרון המוקדם של פרננדו טורס, "השגנו יתרון גדול. אנחנו עדיין רק במחצית ו-1:3 זו תוצאה מצוינת בשלב הזה, אבל נצטרך לשחק טוב גם במחצית השנייה. עכשיו אנחנו הפייבוריטים".

"אני חייב להחמיא לכל השחקנים", הוסיף חוס הידינק, "תמיד טוב לראות את התגובה שלהם לפיגור. הגענו במטרה לגרום לליברפול להזיע בהגנה. רצינו להבקיע שער חוץ וכשאתה מבקיע שלושה כאלו, זה כבר מותרות".

ברצלונה מערערת על החלטתו של ווב נגד מסי וגווארדיולה

"זו אכזבה גדולה. ברצלונה שיחקה מצוין וצריך לברך אותם. לאו מסי הוא פשוט שחקן נפלא", כך סיכם יורגן קלינסמן את התבוסה 4:0 של באיירן מינכן לברצלונה, ההפסד הראשון של קבוצתו העונה בליגת האלופות, אבל כזה שכמעט לא מותיר לה סיכוי לעלות לחצי הגמר. "היה קשה לנו בלי לאהם, לוסיו, קלוסה ו-ואן בויטן ושני השערים המוקדמים שספגנו פגעו בנו מאוד", הוסיף קלינסמן. "קשה להסביר", הוסיף המאמן הגרמני, "עלינו להתגבר על הביקורת. זו תבוסה קשה וקשה לעכל אותה. ברצלונה שיחקה היטב וחשפה את מגבלותינו. אם נרצה להיכלל בין ארבע הטובות של אירופה, עלינו להשתפר".

לבאיירן הייתה זו תבוסה קשה שנייה בתוך ארבעה ימים אחרי שביום שבת נמחצה תחת וולפסבורג 5:1. כנראה שרצף התבוסות והספיגות גרם לכך שפרנץ בקנבאואר ישבור שתיקה ואחרי המשחק בקמפ נואו הוא זעם: "הכדורגל שראיתי במחצית הראשונה היה ללא ספק הגרוע ביותר בהיסטוריה של באיירן מינכן. זו הייתה התפרקות, כמעט השפלה. ברצלונה לימדה אותנו שיעור בכדורגל".

שני ההפסדים הללו גרמו לערעור מעמדו של קלינסמן באליאנץ ארינה. "אנו צריכים לישון על מה שקרה במחצית הראשונה", אמר הג'נרל מנג'ר של באיירן, אולי האנס, והיו"ר קרל-היינץ רומיניגה הוסיף כי "עדיף לחכות לפני שמסיקים מסקנות. זו הייתה ללא ספק תצוגה מביכה שפגעה בנו. יש לחשוב אם עלינו לכעוס או להיות עצובים בעקבות המשחק. זה מהמם, התוצאה העיפה אותנו החוצה מליגת האלופות. עכשיו עלינו להתרכז בליגה". באיירן תכנס ישיבה מיוחדת ביום חמישי כדי לדון במצבו של קלינסמן והמועדון.

ברצלונה עצמה עבדה במשחק כמו מכונה ובמצב כזה כמעט בלתי אפשרי למצוא כוכב אחד, אבל אם יש כזה בכל זת, הרי שלאו מסי ניצח את התצוגה והצמד שהוא כבש הקפיץ אותו לראשות טבלת מלך השערים של ליגת האלופות העונה עם שמונה שערים. היכולת של מסי גרמה לנשיא זואן לאפורטה להתמוגג מנחת בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. "זכייה של מסי בכדור הזהב תלויה בתוצאות הקבוצה", אמר לאפורטה, "אבל אין ספק שהוא כבר עכשיו השחקן הטוב בעולם בזכות גאוניותו. שחקנים כמוהו יש פעם בדור".

פפ גווארידולה, שהורחק בבמהלך המחצית הראשונה אחרי מחאות לפנדל שלא נשרק לזכות קבוצתו אחרי עבירה על הכוכב הארגנטינאי, העדיף לדבר על הקבוצה: "0:4 במשחק הראשון מבין שניים זו כמובן תוצאה נהדרת. עשינו כמעט הכל נכון. לבאיירן יש שחקנים טובים מאוד והיא קבוצה שקשה לנצח, אבל הכישרון עשה את ההבדל הערב".

"עשינו מה שרצינו הערב", הוסיף תיירי הנרי, שסירב להיסחף בגלי האופוריה: "זו המחצית הראשונה ולבאיירן יש מספיק איכות כדי לעשות לנו מה שאנחנו עשינו להם. נצטרך לנסוע למינכן ולהיזהר. בכל מקרה, טוב לנסוע לשם בלי שספגנו שער חוץ".

בבארסה יערערו על החלטתו של השופט הווארד ווב בפני אופ"א. כזכור, ווב שלף כרטיס צהוב ללאו מסי על התחזות כביכול ברחבה, כשלאחר מכן הרחיק ווב את גווארדיולה מכיוון שמחה בצורה קולנית. אופ"א הודיעה כי היא תוציא הודעה בנושא רק לאחר משחקי הגומלין לקראת סוף שבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully