וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את טאו ויטוריה ועלתה לפיינל פור

לאחר שראתה את אולימפיאקוס, פנאתינייקוס וצסק"א עולות לפיינל פור, הצטרפה ברצלונה עם ניצחון גדול 62:78 על טאו ויטוריה

אחרי ששלוש מבין 4 הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בפיינל פור של היורוליג (פנאתינייקוס, אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה), הגיע תורה הערב (חמישי) של הנציגה הספרדית של החבורה. במשחק החמישי בסדרה נאבקו ברצלונה וטאו ויטוריה, אך בסופו של הערב עמדה רק קבוצה אחת על הרגליים. ברצלונה של חוויאר פאסקוול הצליחה לנער מעליה את הבאסקים שמשכו אותם עד לרגע האחרון, ניצחו 62:78 ו-2:3 בסדרה ביניהן, כדי לכרטס את הכרטיס אל ברלין, שם יתקיים הפיינל פור.

ברצלונה פתחה את המשחק בטירוף וטסה ליתרון 4:14 כבר בדקות הפתיחה. טאו התאוששה מעט וחזרה למשחק, אבל הקאטלונים ירדו ביתרון 8 בסיום הרבע הראשון, כשחואן קרלוס נבארו מציג יכולת ענקית. נבארו המשיך אותה גם ברבע השני וירד עם 16 נקודות בסיום המחצית, כשברצלונה מוליכה 30:40. האורחים ניסו לעלות עם יותר אנרגיה למחצית השניה, אבל הקאטולנים קיבלו עזרה מארסן איליאסובה התעורר, החל לחפור בצבע והעלה את קבוצתו עם יתרון 14 לרבע האחרון, ממנו טאו כבר לא הצליחה לחזור.

חואן קרלוס נבארו (5 מ-8 ל-3) וארסן איליאסובה (3 מ-3 מחוץ לקשת, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים) הוליכו את קלעי ברצלונה עם 19 נקודות כל אחד, בעוד יאקה לאקוביץ' תרם 16 נקודות ו-3 אסיסטים משלו. לטאו ויטוריה היה בעיקר את טיאגו ספליטר שסיים משחק לא רע עם 19 נקודות (8 מ-10 מהשדה) וצירף גם 7 ריבאונדים. פיט מיקל סייע עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים ואיגור ראקוצ'ביץ' סיים עם 10 נקודות בלבד למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully