וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'כיה חותכים עניינים

שישה שחקנים, ביניהם הקפטן אויפאלושי, הושעו בעקבות בילוי עם נערות ליווי והמאמן פטר ראדה פוטר מהנבחרת לאחר רצף תוצאות כושלות

ההתאחדות הצ'כית פיטרה היום (רביעי) את המאמן פטר ראדה בעקבות התוצאות הרעות בתקופה האחרונה. הצ'כים, שנוצחו על ידי סלובקיה בפראג 2:1 בשבוע שעבר, מדורגים במקום הרביעי בבית 3 עם שמונה נקודות בלבד בחלוף שישה משחקים. ראדה, שהחליף ביולי את קארל ברוקנר הוותיק, לא הצליח להיכנס לנעליים של קודמו וכעת תרים בצ'כיה אחר מועמד ראוי לתפקיד.

כמו כן, השעתה ההתאחדות שישה שחקנים בשל עבירת משמעת שבאה לאחר משחק ההפסד לסלובקיה. בהודעה של הצ'כים נאמר כי מילאן בארוש, מרטין פנין, וצלאב סברקוס, רדוסלאב קובאץ', מארק מטיובסקי ותומאס אויפאלושי הם השחקנים שיוענשו, זאת מכיוון שנראו מבלים בחברת נערות ליווי ותמונותיהם פורסמו בצהובוני הרפובליקה. לא נקבע מועד לסיום ההשעיה, וככל הנראה יהיה זה המאמן החדש שיחליט בנדון.

הקפטן אויפאלושי הקדים תרופה למכה והודיע על פרישה באמצעות סוכנו. גם מארק ינקולובסקי, מגן מילאן האיטלקית, הצהיר כי הוא שוקל לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו, מכיוון ששמו שורבב לסקנדל למרות שלא היה לו חלק בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully