וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יבוריאן ומישאלוב בספק לסכנין

הקפטן סובב את קרסולו וקיבל מנוחה, החלוץ סובל מכאבים בירך, אסוס ומאיוקה עשויים לחזור להרכב. שטרית עדיין פצוע, מלול ממשיך להשתקם

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחקה של הקבוצה מול בני סכנין בשבת הקרובה באיצטדיון דוחא (17:05, ספורט 1). מהאימון נעדר הבלם משה מישאלוב, שאמש סובב את קרסולו באימון והיום קיבל מנוחה. גם החלוץ איליה יבוריאן, שהוחלף בשבת מול קרית שמונה בגלל מתיחה בשריר הירך, סובל עדיין מכאבים באזור הפגיעה והיום קיבל מנוחה על מנת שלא להחמיר את הפציעה. רק מחר יתברר אם יבוריאן יהיה כשיר לשבת. בנוסף לשנייים לא התאמן היום גם המגן אורי שטרית, שסובל מפציעה במפשעה ובוודאות לא יהיה כשיר לשבת. שרן ייני ימשיך למלא את עמדת המגן השמאלי.

הקשר דור מלול, שמחלים מהפציעה בקרסולו, מגביר את קצב האימונים, וזאת על פי תוכנית השיקום שהכין עבורו פיזיולוג הקבוצה בוקי ירון.

על פי התרגול הטקטי ניתן להבין שהקשר דולי ג'ונסון שוב צפוי לשבת על הספסל, ובמידה שמישאלוב לא יהיה כשיר - יפתח ג'ונתן אסוס לצדו של ליאור ז'אן.

בהיעדרו של יבוריאן בלטו היום לטובה שני החלוצים האחרום - עמנואל מאיוקה וסקוט סילי - שלא הפסיקו לכבוש במשחקונים הפנימיים. הג'נרל מנג'ר אבי נמני לא ויתר על שחקניו גם על אימון בחג, ומחר בבוקר תערוך הקבוצה אימון כרגיל. השחקנים קיבלו הוראה שלא להפריז בארוחות החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully