וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "זה היה שער רע לספוג"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ביכה את הגול שספגו השדים האדומים בדקה ה-89, ב-2:2 נגד פורטו. אדבאיור: "אני אפילו לא יודע איך עשיתי את זה"

צפו בתגובות מהמשחק בין ארסנל לויאריאל. צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק

מנצ'סטר יונייטד התעמתה אמש (שלישי) במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות נגד פורטו. השדים האדומים אירחו את אלופת פורטוגל וקיוו להשיג מקדמה נאה לקראת הגומלין לפני המשחק באצטדיון הדרגאו בפורטוגל, אבל הם סיימו עימה ב-2:2.

פורטו עלתה ליתרון כבר אחרי ארבע דקות משער יפה של כריסטיאן רודריגז. 11 דקות לאחר מכן איזן ווין רוני את התוצאה, אחרי טעות חמורה של הבלם ברונו אלבש, שמסר כדור אחורה ולא הבחין כי החלוץ האנגלי אורב מאחור. חמש דקות לסיום הפך קרלוס טבז המחליף את הקערה על פיה, אבל אקורד הסיום היה של מחליף אחר, מריאנו, שכבש בדקה ה-89 ושלח את הקבוצות לסיים את המשחק ללא הכרעה, לקראת הגומלין שם הכול פתוח.

"במחצית הראשונה פורטו הייתה טובה יותר", התוודה מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון, "אבל במחצית השנייה השתפרנו והחזקנו יותר בכדור. בסוף המשחק היה חייבים לשמור על הריכוז, זה היה שער רע לספוג. היה להם מזל שהם היו מרוכזים.

"יש לנו כעת משחק ביום שבת נגד סנדרלנד", הוסיף המנג'ר הסקוטי, "ויש לנו עדיין על מה לבנות. המשחק בדרגאו יהיה קשה, אין ספק בכלל".

אדבאיור: "אני אפילו לא יודע איך כבשתי"

ארסנל יצאה לאצטדיון האל מדריגל של ויאריאל והיא חוזרת משם מעודדת מאוד, לאחר שסיימה את המשחק בתיקו 1:1. התותחנים נקלעו לפיגור כבר אחרי 10 דקות משער יפה של מרכוס סנה, ששלח בעיטה חזקה לפינה של מנואל אלמוניה (שנפצע אחר כך והוחלף). הצוללת הצהובה הייתה קרובה לכבוש עוד, אבל עד המחצית היא לא הצליחה. במחצית השנייה השתלטה הקבוצה של ארסן ונגר על המגרש. ביצוע מספרת יפהפה של עמנואל אדבאיור הביא אותו לכבוש שער שוויון בדקה ה-66.

"אני אפילו לא יודע איך כבשתי את השער הזה", אמר חלוצה הטוגולזי של ארסנל, עמנואל אדבאיור. "אבל הדבר החשוב ביותר זה שהכדור חדר לשער. אדבאיור התייחס גם ליחסי הכוחות: "המשחק היה קשה בגלל שוויאריאל שיחקה טוב מאוד. משחק הגומלין יהיה לא קל, אבל נעשה כל מה שאפשר כדי לעבור לשלב הבא. עשינו תוצאה טובה בחוץ ואנחנו שמחים מאוד".

"התחלנו את המשחק בקצב טוב, אבל האטנו את הקצב במחצית השנייה", תיאר קשרה של ויאריאל מרכוס סנה את השתלשלות האירועים במשחק. "זוהי הדרך בה רבע הגמר מתנהל לעתים. ההתמודדות נשארת פתוחה. למרות שלארסנל יש יתרון ביתיות במשחק הגומלין ושער חוץ, אנחנו לא נבוא לשמש כתפאורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully