וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין הולך ל-NBA

שחקן השנה במכללות הודיע רשמית כי יעזוב את אוקלהומה אחרי שנתיים, והוא צפוי להיבחר בוודאות במקום הראשון בדראפט הקרוב

בלייק גריפין הודיע הערב (שלישי) באופן רשמי כי ייצא לדראפט הקרוב ויעזוב את מכללת אוקלהומה אחרי שתי עונות. גריפין (2.09 מ', 110 ק"ג), פורוורד מגוון ואתלטי בצורה יוצאת דופן, זכה השנה בפער עצום בתואר שחקן השנה במכללות והוא נחשב למועמד הוודאי להיבחר ראשון בדראפט.

גריפין סומן כבחירת לוטרי כבר בסיום שנתו הראשונה באוקלהומה, אבל העדיף לחזור לעונה נוספת במדי הסונרס, החלטה שהתשלמה לו בגדול אחרי שרשם שיפור משמעותי בכל האספקטים של משחקו וסיים עונה חלומית עם ממוצעים של 22.7 נקודות ו-14.4 ריבאונדים למשחק, כשהוא מוליך את הסונרס עד לשלב העלית אייט בטורניר המכללות, שם הפסידו לאלופה שבדרך, צפון קרוליינה.

בניגוד לכוכבי מכללות גדולים אחרים, גריפין נמנע מגרירת ההחלטה והודיע על עזיבתו פחות מ-24 שעות אחרי סיום עונת המכללות. "קשה לוותר על הזדמנות גדולה כזו, והשנה אני מרגיש שאני מוכן", הוא אמר במסיבת עיתונאים שכינס. "אני לא בטוח שאבחר ראשון, אבל כנראה שאהיה אחד המועמדים לכך". מאמנו, ג'ף קייפל, תמך בבחירתו: "זו ההחלטה הנכונה. אין לי ספק בכך וגם לא היו לנו הרבה לבטים בקשר אליה כי זה הדבר הכי נכון עכשיו עבור בלייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully