וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון ניצחה את אליצור רמלה 65:82 בפתיחת סדרת הגמר

ג’יה פרקינס כיכבה עם 25 נקודות וסידרה לרמת השרון ניצחון מוחץ 65:82 על אליצור רמלה ויתרון 0:1 בפתיחת סדרת גמר הנשים

אלקטרה רמת השרון פתחה הערב (שלישי) ברגל ימין את סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים עם ניצחון ביתי מרשים 65:82 על אליצור רמלה, ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה, שמציב אותה בעמדה טובה לקראת המשחק השני שייערך ברמלה ביום שני הבא.

הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שמייחלת לקטוע שש שנים ללא אליפות, המשיכה ביכולתה המצוינת מהשבועות האחרונים של העונה, וריצה מכריעה של 0:19 בסיום הרבע הראשון ותחילת הרבע השני נתנה לה את השליטה במשחק. אלופת השנתיים האחרונות, שהגיעה לגמר בדרך נס אחרי עונה רצופת קשיים, נשארה בתמונה והצליחה לרדת למחצית בפיגור של 35:30 בלבד, אבל לא מצאה את התשובה לג'יה פרקינס הנהדרת (25 נקודות) וחברותיה, וכשלה בניסיונה לגנוב את יתרון הביתיות בסדרה.

מהלך המשחק

רמת השרון פתחה עם נעמי קולודני, ג'יה פרקינס, טטיאנה טרוינה, ליעד סואץ קרני ואבוני הופמן. ברמלה עלו שרי סם, תמרה מור, קטיה לויצקי, אינה גורביץ' ואולגה אוגורקדיניקובה. הדקות הראשונות היו של רמלה, שתפסה את המקומיות לא מוכנות ורצה ליתרון מהיר של 2:7. פרקינס לקחה אחריות והכניסה לבדה את רמת השרון לעניינים. הגארדית המצוינת קלעה 10 נקודות עד סיום הרבע והנהיגה ריצת 0:11 כדי לסגור את הרבע ביתרון 15:20 לרמת השרון.

רמת השרון המשיכה ברבע השני מאותה נקודה בדיוק עם עוד ריצה של 0:8 שהעלתה אותה ל-15:28 עם דקות טובות של לייני סלווין, אקסית רמלה, אבל אז התעוררה קטיה לויצקי, אקסית רמת השרון, ועזרה לרמלאיות לרדת להפסקה בפיגור סביר של 35:30 בלבד. ברבע השלישי סחבה טטיאנה טרוינה את רמת השרון על גבה, ויחד עם הקשחת ההגנה ברחו המקומיות ליתרון שיא של 44:59. רמלה כבר הייתה על הקרשים, אבל קטיה לויצקי שמרה אותה בתמונה והרבע הסתיים ביתרון 49:61 לרמת השרון.

המומנטום הרמלאי נמשך ברבע האחרון, ולויצקי הלוהטת חיברה שתי שלשות שהקטינו את הפיגור ל-61:57 בלבד, אבל פרקינס המשיכה להיות גדולה עליה. מנגד התקשתה שרי סם לשחזר את יכולתה הרגילה, וההתקפה של רמלה לא מצאה את הטבעות בדקות הכי קריטיות של המשחק. טרוינה דאגה להחזיר את הפער לקדמותו מהעבר השני, ובסיום רמת השרון ניצחה 65:82.

קלעו לרמת השרון: ג'יה פרקינס 25, טטיאנה טרוינה 13, לייני סלווין 12, אליזבטה קיטיזינה 10 (14 ריבאונדים), ליעד סואץ קרני ואבוני הופמן (8 ריבאונדים) 8 כל אחד, נעמי קולודני, מירב דורי ואיילת כהן 2 כל אחת.

קלעו לרמלה: קטיה לויצקי ואולגה אוגורקדיניקובה 15 כל אחת, אינה גורביץ' 12, תמרה מור 11, שרי סם 6, אורטל אורן 3, ענת גולדברג 2, אביולה ואברה 1.

אוסטפלד: "הוכחנו היום שאנחנו טובות יותר"

אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת השרון: "היה מאוד קשה. רמלה זו קבוצה מאוד עקשנית וגאה שבאה להפתיע אותנו. הן היו מאוד אגרסיביות, אבל העומק שלנו השפיע. השחקניות מהספסל השפיעו מאוד וכולן נתנו לב רחב. שיחקנו טוב, אבל זה רק משחק אחד, צריך לנצח עוד שניים. מה שאני סוחבת על הגב ממפגשי העבר, אי אפשר למצוא אצל הרבה מאמנים שעוברים מקבוצה לקבוצה. הוכחנו היום שאנו טובות יותר".

אלי רבי, מאמן רמלה: "רמת השרון העבירה מסר מתחילת המשחק ואנחנו היינו עסוקים בלקרוא את המסר במקום להתמודד. ככה לא מופיעים לפלייאוף. ניסינו לעשות שינויים, אבל זה לא עזר. עד הדקה ה-35 עוד האמנתי שננצח, כי אם שיחקנו הפוך והיינו רק במינוס שש אז אולי אנחנו מסוגלים, אבל רמת השרון ניצחו בצדק ואנחנו ננסה לעשות את המקסימום במשחק הבא".

על ההתייעצות עם ראש העיר יואל לביא, ענה בחיוך: "אני ויואל זה כמו צמד הש.ג, רק שיואל הוא גם 'ש' וגם 'ג'. וברצינות, שיתוף הפעולה בינינו הוא טוב, יש הרמוניה והכל מצוין. אנחנו עושים הכל על מנת לנצח, אבל היום כל המאמצים שלנו היו לשווא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully