וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקללה: "יצטרכו לעבוד קשה כדי שאשאר"

קפטן פריס סן ז'רמן שוקל פרישה בתום העונה, למרות האופציה שיש למועדון להאריך את חוזהו: "אין עדיין החלטה, חשוב לי שיהיה רכש טוב"

בגיל 36, קלוד מאקללה חזר לליגה הצרפתית ונחשב לאחד משחקני המפתח בשובה לצמרת של פריס סן ז'רמן. אבל הקשר האחורי הנפלא, שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל 98' ובאליפות אירופה שנתיים לאחר מכן, לא מתרשם מכושרו ומדבר ברצינות על פרישה כבר בתום העונה הנוכחית.

"החוזה בפריס מחייב אותי לשחק עונה אחת עם אופציה לעונה שנייה והמועדון לוחץ עליי להמשיך, אבל זה נמצא בדיונים. אני שוקל פרישה בכובד ראש", סיפר מאקללה בראיון ל'פראנס פוטבול'. "אמרתי לראשי המועדון שהדבר החשוב לי ביותר היה לסיים כאן את הקריירה בצורה יפה, אבל אין עדיין החלטה".

למאקללה יש מספר הצעות שעשויות לעזור לו להישאר בפ.ס.ז': "חשוב שהמועדון יעשה רכש מעניין בקיץ ושנהיה קבוצה טובה לטווח הארוך. אסור להסתפק בעונה אחת בצמרת". כמו כן, הרבה תלוי בהסברים שינפקו חברי ההנהלה לגבי פיטוריו של הנשיא שארל וילנב, האיש שבעצם שיכנע את מאקללה ולודוביק ז'ולי להגיע בתחילת העונה ושוחרר מתפקידו לפני מספר חודשים. "הם יצטרכו לעבוד קשה ולשכנע אותי", הסביר הקשר, שמתעתד לעבור לתפקיד מקצועי במועדון. "בנינו כאן משהו יפה, שנפגם קצת בגלל מספר גורמים, וחבל יהיה להרוס אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully