וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א דורשים להילחם גם במשחקים שנותרו לעונה

או ככה לפחות רוצים להרגיש במכבי תל אביב, בה דרשו מהשחקנים להילחם על מקומות 5-6. בושינסקי: "למען המועדון, האוהדים, ולטובתכם"

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שלישי) אימון ופתחו למעשה בהכנות לקראת משחק החוץ מול בני סכנין בשבת. לפני האימון נערכה הרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח, בה נטלו חלק השחקנים, הצוות המקצועי וראשי המועדון. אביב בושינסקי, יו"ר הקבוצה, אמר לשחקנים: "אני לא מאמין שיש ספורטאי שעולה לשחק בחוסר מוטיבציה משום שמדובר כביכול במשחק לא חשוב. כל המשחקים עד סוף העונה חשובים, גם כדי לכפר על פתיחת העונה הצולעת שלנו, גם למען האוהדים, למען המועדון וגם למען הקריירה האישית שלכם".

אורח לא צפוי שהגיע למתקן האימונים הוא אייל ברקוביץ', שנכח במקום בשל טורניר ילדים בו נטל חלק בנו הקטן. היתה זו הפעם הראשונה בה ברקוביץ' מגיע לקרית שלום מאז עונת הגלאקטיקוס, בה סיים את הקריירה. ברקוביץ' אף לחץ את ידו של מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, ואיחל בהצלחה לשחקני הקבוצה.

במכבי הבהירו בתחילת השבוע לאחר הניצחון מול קרית שמונה, כי העונה רחוקה מלהיגמר ולמרות שהצהובים התרחקו ממאבקי התחתית, הם מייחסים חשיבות למשחקים שנותרו עד סיום העונה בכדי ולנסות ולהיאבק על מענקי המיקום במקומות 5-6. המגן הפצוע אורי שטרית עדיין סוחב פציעה בשרירי המפשעה, וצפוי להיעדר גם מהמשחק בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully