וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הטוב בליגה? "למפארד. לעולם לא ג'רארד"

כאילו לא קיבלנו מספיק לוחמה פסיכולוגית, התעקש פלורן מאלודה, קשר צ'לסי, לחמם את העניינים לקראת המפגש עם ליברפול ברבע גמר האלופות

הקרב הפסיכולוגי בין ליברפול וצ'לסי, שמשמש כמעין משחק מקדים למשחק עצמו (מחר, 21:40) ברבע גמר ליגת האלופות, מתחמם. בזמן שאברהם גרנט הצהיר כי צ'לסי צריכה לעבור את האדומים, נכנס לעניינים היום (שלישי) גם פלורן מאלודה, קשרה הצרפתי של הלונדונים, כדי לנסות ולהוציא את היריבה המושבעת מאיזון.

"מי הקשר הטוב בפרמיירליג?" שאל מאלודה ברטוריות, "עבורי זה פרנק למפארד, לעולם לא סטיבן ג'רארד", ענה הצרפתי לעצמו, ואף הסביר ועקץ את קפטן היריבה: "למפארד תמיד רץ ומחפש את השער, אבל הוא לא חושב רק על להבקיע". למרות זאת, יודע מאלודה כי הקרב בין ג'רארד ולמפארד הוא אמנם מעניין, אך לא זה שיכריע את המשחק. "נגד ליברפול כל שחקן צריך לעשות את ההבדל, יש להם שחקנים ברמה עולמית בכל עמדה, לכן נהיה חייבים להיות ממושמעים".

מנגד, ג'רארד עצמו צפוי להיות כשיר לקרב הענקים. למרות שסובל ממתיחה במפשעה, ואף הוחלף בתוספת הזמן נגד פולהאם, רפא בניטז מאמין כי הקפטן שלו יוכל לפתוח בהרכב ביום רביעי בערב. "הוא קצת עייף, אבל אני מאמין שיהיה בסדר", אמר הספרדי. בלם הקבוצה, ג'יימי קראגר, כבר מוכן למשחק הגדול. "יש לנו מאזן מצוין נגד צ'לסי העונה, העובדה שניצחנו אותם פעמיים נותנת לנו אקסטרה ביטחון", אמר הבלם הוותיק. "מאוד רציתי לשחק נגד באיירן מינכן, כי רציתי להיות באצטדיון החדש שלהם אבל, אם ננצח את צ'לסי, אולי אפגוש אותם בחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully