וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין דרך חזרה

ברצלונה וטאו ויטוריה בקרב אחרון ביורוליג על המקום בפיינל פור. הנה כמה מספרים ונתונים שיעזרו לכם להחליט מי תשרוד את הסדרה הזו

משחק מספר 71: ברצלונה – טאו ויטוריה (6+) 1.8, 9.0, 1.8

ברצלונה וטאו ויטוריה נקלעו למפגש חמישי ומסקרן בסדרת רבע הגמר על הזכות להגיע לפיינל פור. אחרי שברצלונה הפסידה במשחק הראשון שנערך בביתה, ניצחה בשני, הפסידה בשלישי וניצחה ברביעי, היא מקווה להשלים את העבודה למול הקהל הביתי שלה ולזכות בכרטיס לארבע האחרונות בפולין. אלא שטאו הוכיחה כבר, גם בסדרה הזו וגם לפניה, שיש לה רצונות משלה ולכן המאבק הזה הולך להיות צמוד. הנה כמה פרטים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט איך להמר.

מאזנים ביורוליג – ברצלונה סיימה את שלב הטופ 16 במקום הראשון בבית ב' עם חמישה ניצחונות והפסד אחד. את השלב המוקדם היא סיימה במקום הראשון עם מאזן של תשעה ניצחונות והפסד. טאו לעומת זאת סיימה את השלב הראשון במקום הראשון בבית שלה עם שמונה ניצחונות ושני הפסדים ואילו את שלב הטופ 16 היא סיימה שנייה עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים.

ממוצעי סלים בטופ 16– ברצלונה קלעה בממוצע 84.66 נקודות למשחק וספגה 71.5 ואילו טאו קלעה 92.66 נקודות למשחק וספגה 79.

מה קורה בליגה? טאו ויטוריה היא זו שמוליכה את הטבלה הספרדית עם מאזן של 23 ניצחונות ושלושה הפסדים בלבד. ברצלונה ממש אחריה עם מאזן של 22 ניצחונות וחמישה הפסדים.

תוצאות המפגשים – בליגה שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת בלבד עד כה, כאשר טאו השיגה ניצחון חוץ 70:74. בפלייאוף טאו ניצחה במשחק הראשון בברצלונה 75:84, לאחר מכן ברצלונה ניצחה בבית 62:85, טאו ניצחה 62:69 בבית אך לאחר מכן הפסידה בביתה 84:63.

הערכה – אז מה יהיה במשחק האחרון של הסדרה? נראה שברצלונה יותר טובה, אך טאו הוכיחה שיש לה מה למכור וכפתה סדרה צמודה. יכול מאוד להיות שברצלונה היא זו שתצא עם הכרטיס לפיינל פור, אך קשה להאמין שהיא תנצח ביותר משש הפרש. ההימור: 2, היחס: 1.8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully