וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 אנגליות וגרמנית

זהו ההימור שלנו לגבי שאלת העולות לחצי הגמר: יונייטד תעבור את פורטו, ארסנל את ויאריאל, באיירן מינכן את ברצלונה וליברפול את צ'לסי

שלב רבע הגמר של ליגת האלופות מגיע, ואנחנו ננסה לחזות כאן כיצד ארבעת המפגשים יסתיימו. הנה התחזית שלנו:

מנצ'סטר יונייטד – פורטו. אלופת אירופה, שתנסה לנקום בפורטו על ההפסד בעידן ז'וזה מוריניו, מגיעה רעבה יותר מתמיד לשני המשחקים כשהיא יודעת שעל הנייר מחכה לה היריבה הנוחה ביותר מבין מה שהיא הייתה יכולה לקבל. ועם זאת, שחקניו של אלכס פרגוסון ממש לא מזלזלים באלופת פורטוגל בארבע השנים האחרונות, שכבר הצהירה שיש לה כוונה ללכת עד הסוף. אנחנו נוטים להעריך שמנצ'סטר יונייטד תעלה לחצי הגמר במפגש שיסתיים ב-1:4 בסיכום שני המשחקים.

ויאריאל – ארסנל. הצוללת הצהובה מצידה תנסה לנקום בארסנל על ההפסד לפני שלוש שנים בחצי הגמר. ויאריאל, שמגיעה מתוסכלת אחרי ההפסד בליגה 3:0 לאלמריה, יודעת שאת אליפות ספרד היא לא תיקח, אבל כמובן שלעונה הזו יהיה טעם מתוק ככל שהיא תעבור יותר שלבים בצ'מפיונס. ארסנל מצידה מתרכזת כל כולה בליגת האלופות ולכן היא מגיעה מוכנה למפגש, כאשר גם העובדה שססק פברגאס ועמנואל אדבאיור שבו אליה מפציעות אמורה לעזור לה. אנחנו מהמרים שצמד המשחקים יהיה צמוד, אך בסיומו ארסנל תצא כשידה על העליונה. בסיכום שני המפגשים התוצאה תהיה 2:2 וארסנל תעלה בזכות יתרון בשערי חוץ.

ברצלונה – באיירן מינכן. לברצלונה, שמקווה בליגה לא לאבד את יתרון שש הנקודות שיש לה על פני ריאל מדריד, יש כוונה ברורה השנה לזכות בתואר. שחקניו של פפ גווארדיולה חזרו להציג את הכדורגל החיובי של תחילת העונה, אך מצפה להם יריבה בהחלט לא פשוטה בדמות באיירן מינכן, שאמנם בליגה עדיין לא מסתערת על המקום הראשון, אך בליגת האלופות יש לה בהחלט מה למכור. העובדה שהמשחק השני ייערך בגרמניה יעמוד לזכות באיירן, שעשויה לנצל זאת ואולי אפילו להפתיע בדרך לכרטיס לחצי הגמר. זו גם ההערכה שלנו, ולגבי תוצאת סיכום שני המפגשים אנו משערים כי באיירן תעלה לאחר 1:2 בסיכום שני המשחקים.

ליברפול – צ'לסי. משחק המשחקים יתחיל באנפילד וייגמר בסטאמפורד ברידג'. ליברפול, שהייתה למשך 24 שעות בסוף השבוע האחרון במקום הראשון בפרמייר ליג בזכות יוסי בניון, רעבה לתואר אירופי אך קודם לכן היא צריכה לעבור את צ'לסי, שזוכרת היטב את הגמר בשנה שעברה ואת החמצת הפנדל של ג'ון טרי. לצ'לסי, שכנראה לא תזכה באליפות השנה, יש שאיפה ברורה לתואר ולשם כך הביאו את חוס הידינק, שיילחם יחד עם שחקניו על הכרטיס לחצי הגמר. אנו מעריכים שליברפול תעלה בפנדלים. בסיכום שני המשחקים התוצאה תהיה 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully