וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוליק לשחקניו: "לא הגעתם מוכנים למשחק"

מאמן בני סכנין העביר ביקורת קשה על שחקניו והמשיך: "עשיתם טעויות קשות". עומרי אלון, שיחליף את מאיר כהן בשער: "כל נקודה חשובה"

בני סכנין חזרה היום (שני) להתאמן לאחר יום מנוחה שניתן על ידי המאמן ערן קוליק לשחקניו. מי שחשב בסכנין כי קוליק הוא אחד שיעבור בשקט על תצוגה לא טובה של שחקניו התבדה היום. לפני האימון כינס מאמן סכנין את שחקני הקבוצה ונזף בהם על היכולת הגרועה שהציגו בשבת האחרונה מול הפועל פתח תקווה. "אתם לא הגעתם מוכנים למשחק", אמר המאמן. "אני מצפה משחקנים בליגת העל שיגיעו למשחק אחרי הכנה מנטלית. עשיתם טעויות קשות ואני מצפה מכם ללמוד מהם ולא לחזור עליהם".

קוליק ביקר את שחקני ההגנה של הקבוצה וגם את הנעת הכדור בחלק הקדמי. מי שכנראה ישלם את מחיר היכולת החלשה הוא המגן באסם גנאים שאותו יחליף מהראן אבו ריא. גם טל חן, שכשיר לחלוטין, יחזור כנראה להרכב בשבת כשקוליק עדיין מתלבט אם להרכיב אותו בעמדת הבלם או בקישור האחורי. עלי עותמן וחמד גנאים ערכו היום אימון קל עקב פציעות קלות. מחר (17:00) הם אמורים לחזור ולהשתתף במשחק לזכרו של עזמי נאסר שמת לפני שלוש שנים ממחלה קשה.

מאיר כהן שיהיה שותף מחר למשחק, ייעדר משלושת המשחקים הבאים של הקבוצה בליגה ובגביע בשל הרחקה. את מקומו יתפוס עומרי אלון שהסכים עם מאמנו על הביקורת שהטיח בשחקניו: "היתה לנו הזדמנות להתרחק מהתחתית עוד יותר ובגלל חוסר ריכוז לא הצלחנו לחזור עם ניצחון". אלון הסתכל קדימה ואמר: "אני מקווה שנלמד מהטעויות והם לא יחזרו על עצמם במשחקים הבאים. למרות הכל, הצלחנו להשיג עוד נקודה וכל נקודה במצב שלנו חשובה. אני מקווה שהקבוצה תחזור לנצח כבר בשבת. באופן אישי, אני מקווה להציג יכולת טובה שתעזור לקבוצה בהמשך המאבקים בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully