וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "מקווה שזאת הבומבה האחרונה שנחטוף"

6.4.2009 / 21:49

מאמן ירושלים נשמע מודאג מאוד מהפסד קבוצתו לנהריה. ג'ינו: "אנחנו משחקים כדורסל קבוצתי". אוחיון: "בפלייאוף הולכת להיות אופרה אחרת"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עד לפני מספר שבועות, התחושה סביב עירוני נהריה היתה שכלל לא ברור אם תהיה קבוצה בעונה הבאה, שלא לדבר על העונה הנוכחית. שחקנים שבתו, אחרים שוחררו, והקבוצה נראתה בדרך הבטוחה אל ליגת המשנה. אלא שמאז הצליח להרים יעקב ג'ינו את שחקניו, והערב הבטיחה נהריה את הופעתה בפלייאוף העליון, עם ניצחון 67:82 על לא פחות מאשר הפועל ירושלים. בכך, נמלטת נהריה ממאבקי הפלייאוף התחתון, מקום שאף קבוצה לא רוצה להיות בו, במיוחד בשיטה המונהגת העונה.

"בפלייאוף הולכת להיות אופרה אחרת"

"אנחנו באים תקופה ארוכה מאוד חדים, משחקים כדורסל קבוצתי", אמר מאמן נהריה, יעקב ג'ינו בסיום. "לפעמים נגמר לנו הכוח ברבע השלישי. קשה לשחק עם אותם שחקנים 35 דקות". על הבטחת המקום בפלייאוף העליון, אמר המאמן: "מאוד חששתי מהגעה לפלייאוף התחתון כי הרוטציה שלנו קצרה".

השחקן המצטיין של הערב היה ללא ספק רון לואיס, שקלע 29 נקודות, אבל לנהריה היה גם את יוגב אוחיון, שהציג אנרגיות שלא נראו עד כה העונה. "טבעי וידוע מראש שכשחקנים עוזבים, אחרים משתדרגים. אני שמח שכל אחד מאיתנו העלה את האינטנסיביות, ושכל אחד יודע לחלק את הכוחות". בעקבות הניצחון, מסתמן עתה כי נהריה תפגוש את הפועל ירושלים בפלייאוף העליון, ואוחיון יודע שהמשימה שם תהיה קשה: "בפלייאוף הולכת להיות אופרה אחרת. באנו היום ונלחמנו על הסיכויים שלנו וימים יגידו מה יהיה הלאה".

בהפועל ירושלים צריכים להיות מודאגים. הקבוצה שוב נראתה כבויה, ולא לראשונה העונה, וגם המאמן, גיא גודס יודע זאת היטב: "מהניסיון שלי בכדורסל, אני חושב שנהריה רצו יותר. הרגשתי אתמול באימון שזה לא נראה טוב דווקא אחרי שבועיים טובים של אימונים. אין לי שום הסבר, יש לנו בעיות מנטליות. אחרי שני ניצחונות עושים מאיתנו יותר ממה שאנחנו. נצטרך לעבוד קשה".

על הופעתו החלשה של מנהיג הקבוצה, טימי באוורס, אמר גודס: "אם רק טימי היה לא טוב והשאר היו בינוניים, היינו מנצחים. השומרים של נהריה עשו עבודה טובה על טימי. ההפסד זה לא רק הוא. אני לא יכול לציין שחקן אחד ברמה נורמלית. כל הפסדי החוץ שלנו מאופיינים באיבודי כדורים. יכולת כזאת לא תספיק ברגעים האחרונים. אני מקווה שזאת הבומבה האחרונה שנחטוף. יש לנו את הפריבילגיה לטעות עד הפלייאוף".

גם רוג'ר פאוול, פורוורד ירושלים, יודע שלא הגיע לקבוצתו לזכות בניצחון הערב: "הפוקוס באימון לא היה במקום. אני מתפלל שזאת קריאת ההשכמה לפני הפלייאוף. אסור שיהיו לנו עוד כאלה נפילות. איבדנו הרבה כדורים ומול קבוצה כזאת שחיה על מומנטום הם צברו ביטחון ולא הצלחנו לחזור אחרי הריצה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully