וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים נכנס בשערי ההיכל

מייקל ג'ורדן נבחר רשמית להיכל התהילה של הכדורסל. עוד במצטרפים החדשים במחזור 2009: דייויד רובינסון, ג'ון סטוקטון וג'רי סלואן

חמשת הנבחרים החדשים להיכל התהילה של הכדורסל הוכרזו הערב (שני) בדטרויט, כחלק מחגיגות הפיינל פור של טורניר המכללות, ובראשם נמצא לא אחר מגדול שחקני הכדורסל בכל הזמנים, מייקל ג'ורדן.

שש שנים לאחר שתלה את נעליו בפעם השלישית והאחרונה הגיע תורו של אייר ג'ורדן להיכנס בשערי ההיכל, וארבעת המצטרפים הנוספים לצידו, שיוצגו בקודש הקודשים של הענף בספרינגפילד, מצ'סוסטס בספטמבר הקרוב, הם דייויד רובינסון, ג'ון סטוקטון, ג'רי סלואן ומאמנת קבוצת הנשים של מכללת ראטגרס, סי. ויויאן סטינגר.

למי שהספיק לשכוח, ג'ורדן סיים את הקריירה המפוארת שלו עם שש אליפויות NBA, חמישה תארי MVP, 32,292 נקודות (ממוצע של 30.1 למשחק), שתי מדליות זהב אולימפיות (1984 ו-1992), שתי פרישות מתוקשרות ושני קאמבקים (אחד מוצלח, השני פחות). בטקס ההכרזה על בחירתו בחר ג'ורדן להודות לדין סמית', מאמנו בצפון קרוליינה עימו זכה באליפות המכללות ב-1982: "אין סיכוי שאף אחד מכם היה זוכה לראות את מייקל ג'ורדן אלמלא דין סמית'".

יחד עם ג'ורדן זכה להיבחר גם ג'ון סטוקטון, מלך האסיסטים בכל הזמנים ב-NBA שהעביר את כל הקריירה שלו ביוטה, במדיה הפסיד פעמיים לשיקגו של ג'ורדן בסדרות הגמר ב-1997 ו-1998, ומאמן הג'אז ב-21 השנים האחרונות, ג'רי סלואן. מצטרף נוסף להיכל הוא דייויד רובינסון, שהוביל את סן אנטוניו במשך עשור כמעט לבדו, וזכה בשתי טבעות אליפות (1999,2003) לאחר הגעתו של טים דאנקן לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully