וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יעד נכב"ש: באר שבע חזרה מנצרת עם 0:3 חלק

הפועל ב"ש עשתה צעד חשוב לליגת העל לאחר שהביסה את אחי נצרת 0:3 והרחיקה אותה מחמש הראשונות. ר"ג ניצחה 1:2 את קרית אתא

שמונה מחזורים לסיום העונה ונראה שהפועל רמת גן נמצאת בהחלט על הגל הנכון שיוביל אותה לליגת העל. האדומים אירחו הערב (שני) למשחק השלמה את עירוני קרית אתא, ניצחו 1:2 וביססו את מקומם בין חמש הראשונות כשעלו ל-43 נקודות.

שחקניו של יובל נעים, שהגיעו להתמודדות לאחר שלושה משחקים רצופים שבהם לא ניצחו, נהנו משער יתרון שכבש מור גולן אחרי 15 דקות בבעיטת עונשין מ-11 מטר. קרלוס צ'קאנה פרע גם הוא שטרות כשסמוך לסיום המחצית הכפיל את התוצאה עם מבצע אישי יפה וקבע את ה-0:2. אלא שקרית אתא, שדרכה לליגה א' נראית סלולה, חזרה לעניינים עם שער מצמק בדקה ה-60, עליו חתום אלעד צחקו לאחר בעיטה חופשית מוצלחת.

קרית אתא, לה 15 נקודות בלבד במקום האחרון, רחוקה כעת עשר נקודות מהמקום שממנו נשארים בליגה הלאומית ובו נמצאת מכבי הרצליה. ההפסד הזה דווקא מגיע אחרי שקרית אתא הציגה יכולת משכנעת במחזור האחרון וניצחה 0:3 את רמת השרון, אך כעת היא תקווה לאסוף נקודות במשחק הבא, בו תארח את הפועל בני לוד המקרטעת.

ב"ש חזרה מנצרת עם ניצחון

הפועל באר שבע ממשיכה לנצח אחרי שבשבוע שעבר היא גברה 1:3 על הפועל רעננה. שחקניו של גיא לוי השיגו ניצחון חוץ חשוב בהמשך מאבקם על העלייה לליגת העל כשהתגברו על מכבי אחי נצרת 0:3 ובכך חזרו למקום השני לאחר שהפועל עכו גם היא ניצחה במחזור סוף השבוע. באר שבע, שרחוקה כעת נקודה אחת בלבד מהפועל חיפה המוליכה, תארח בסוף השבוע הקרוב את הפועל כפר סבא.

כבר אחרי ארבע דקות כבש אוהד קדוסי את שער היתרון לאורחים, לאחר שניצל ערבובייה ברחבה כדי להבקיע. אורן ניסים הכפיל את התוצאה בדקה ה-25 לאחר בישול של ג'וסטין זולו, ואופיר חיים קינח עם השער האחרון בדקה ה-90, ניצחון שמרחיק את נצרת מעמדת עלייה. בכך מפספסת נצרת הזדמנות לקזז את ההפרש מהפועל רעננה, שהפסידה במחזור האחרון להפועל עכו והפער ביניהן נותר על חמש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully