וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לאציו: "יונייטד מפתה שחקנים בשיטות לא אתיות"

התקשורת האיטלקית מתמוגגת מביצועיו של מאקדה במנצ'סטר, אבל נשיא לאציו מתעקש: "הם לקחו לנו אותו בצורה לא הוגנת"

התקשורת האיטלקית קיבלה היום (שני) בהתלהבות גדולה את השער של פדריקו מאקדה במדי מנצ'סטר יונייטד. כזכור, מאקדה כבש את שער הניצחון המצוין עבור השדים האדומים בזמן הפציעות, וקבע 2:3 חשוב עבור אלופת אירופה.

"גיבור איטלקי הטביע את וילה", נכתב בכותרת של "גאזטה דלה ספורט", בעוד "טוטוספורט" כינה את השער כ"סיפור אגדה". ב"קוריירו דלו ספורט" הציגו תמונה שלו בעמוד הראשי עם הכותרת "ילד בן 17 הציל את מנצ'סטר יונייטד".

ובכל זאת, באיטליה בעיקר תוהים איך לאציו, שבה גדל השחקן, הסכימה לשחרר את היהלום. אומנם בארץ המגף מדווחים בציניות כיצד "הצעה מאנגליה שכללה 80 אלף ליש"ט לשנה יחד עם הצעת עבודה לאביו שכנעה את משפחת מאקדה", אבל נשיא לאציו בעיקר מתלונן ומאשים.

"תמיד ידענו שמאקדה הוא שחקן מצוין, לכן עשינו ככל שביכולתנו על מנת לשמור עליו אצלנו", אמר נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו, "לא יכולנו לעשות כלום נגד מנצ'סטר יונייטד. המנהל המקצועי שלנו שוחח פעמים רבות עם המשפחה של מאקדה, אבל לצערנו, החוק מאפשר ליונייטד לעשות פעולות מבישות כאלה".

לוטיטו לא חוסך במילים, ותוקף: "מנצ'סטר יונייטד כבר רגילה להתנהגות הזאת. הם תמיד לוקחים שחקנים צעירים, ומשתמשים בשיטות לא הוגנות ובהתנהגות לא אתית. הם תמיד מפתים את ההורים של השחקנים עם הרבה כסף ומציעים להם עבודה. זה לא הוגן, אנחנו חייבים ליצור פה חוקים שיגנו עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully