וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יש לנו חשבון לסגור עם פורטו"

לקראת המפגש ברבע גמר האלופות, אלכס פרגוסון לא שוכח איך הפורטוגלים הדיחו את היונייטד ב-2004. גרנט מאמין: "צ'לסי תגיע לגמר"

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שלישי) את פורטו ברבע גמר ליגת האלופות, ומנג'ר הקבוצה, אלכס פרגוסון, לא שכח את ההדחה הסנסציונית של השדים האדומים על ידי הפורטוגלים ב-2004, כשהונהגו על ידי ז'וזה מוריניו.

"כן, תמיד יש חשבון לסגור", אמר פרגוסון, "המשחק הזה מהווה עבורי תזכורת לעד כמה לא צפוי הוא משחק הכדורגל". פורטו זכתה באותה שנה באליפות אירופה, אבל השנה יחסי הכוחות נראים אחרת. "בחנתי הרבה משחקים שלה העונה, וזו קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה, במיוחד במגרש שלה, שם יש לה מאזן נהדר", אמר פרגוסון, "בגלל זה המשחק הראשון יהיה חשוב מאוד. אני חושב שנצטרך להגיע למשחק השני עם יתרון של שני שערים".

יונייטד מגיעה למפגש הכפול כאלופת אירופה, ותנסה להיות הראשונה במפעל שמגנה על התואר שלה. "האוהדים שלנו יודעים שאנחנו טובים בלהיות 'ראשונים'", אמר פרגוסון, וחשף את התחזית שלו: "אני מאמין שקבוצה אנגלית תזכה השנה בתואר, אבל אין ספק שהאיום הכי גדול עלינו מגיע מברצלונה, שכובשת השנה הרבה מאוד שערים, עם חוליית התקפה מאוד מוכשרת ופרודוקטיבית".

אגב, פרגוסון גם הזים את השמועות שכריסטיאנו רונאלדו יגיע בקיץ לריאל מדריד תמורת 75 מיליון ליש"ט, וגורם במועדון אף שלח עקיצה למדרידאים: "ריאל כבר מזמן היא לא הקבוצה הכי בספרד, בטח שלא באירופה, כך שמעבר של רונאלדו למדריד יהיה צעד גדול אחורה עבורו. ובכל זאת, אנחנו מצפים שגם בקיץ הנוכחי יהיו הרבה שמועות לגבי מעבר שלו, למרוץ שבקיץ האחרון הם לא הצליחו להוציא מזה כלום".

גרנט הולך על צ'לסי

אברהם גרנט, לעומת זאת, מאמין שקבוצתו לשעבר צ'לסי יכולה להגיע גם השנה עד הגמר, ואף לזכות בתואר. "צריך הרבה מזל, אבל גם אלמנטים נוספים כדי להגיע להישג כזה", אומר גרנט, "אבל יש לצ'לסי את הכישרון, ואין לי ספק שגם את הרצון והמוטיבציה. אני זוכר את הפרצופים שלהם אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד בשנה שעברה, הם היו שבורים, ואמרתי להם שיום אחד הם יחזרו לכאן ויזכו בתואר. אני מאמין שהשנה זה יכול לקרות".

גרנט, שפוטר מצ'לסי על אף שהצעיד אותה לראשונה בתולדותיה לגמר הצ'מפיונס, מאמין שהמאבק יהיה צמוד. "לכל הקבוצות הגדולות ביבשת יש סגל גדוש בכישרונות", אומר הישראלי, "מה שמכריע בליגת האלופות זה דברים אחרים, כמו מנטליות נכונה והרבה ניסיון. לצ'לסי יש את שני האלמנטים הללו, מה שנותן לה סיכוי גדול".

צ'לסי תפגוש ביום רביעי את ליברפול בפעם החמישית ברציפות במסגרת ליגת האלופות, וגרנט צופה עוד מפגש קשוח כמיטב המסורת: "המשחקים בין הקבוצות תמיד היו צמודים, אבל אולי הניצחון של צ'לסי בשנה שעברה עשוי להיות מכריע במקרה הזה. ליברפול גברה פעמיים על צ'לסי בשנים האחרונות עד שאשתקד שברנו את הרצף הזה, כך שיכול להיות שמבחינה פסיכולוגית זו תהיה בעיה דווקא עבור צ'לסי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully