וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "האליפות קרובה, אבל המילה האחרונה טרם נאמרה"

מאמן אינטר לא נסחף אחרי ה-0:1 על אודינזה: "חייבים עוד חמישה ניצחונות". ראניירי על ה-3:3 עם קייבו: "היינו כמו ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד"

יכול להיות שהמחזור ה-30 בסרייה A חתם את זהות אלופת איטליה בעונת 2008/09. יובנטוס אירחה את קייבו למשחק בו הייתה חייבת לנצח, אבל סיימה את המשחק המרתק ב-3:3 מהנה לחובבי הכדורגל ומענה לאוהדי הגברת הזקנה. יובה, שבתחילת העונה הציגה את אחת ההגנות הטובות והיציבות ביבשת, הציגה עורף פרוץ, וספגה שלושער מרגליו של סרג'יו פליסייר. "זה יום גדול, שאזכור הרבה זמן", אמר פליסייר אחרי המשחק.

"יובנטוס הייתה כמו ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד", אמר מאמן הזברות קלאודיו ראניירי, "קייבו הייתה מאוד מאורגנת, גרמה לנו לבעיות ולקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק. יצרנו הרבה הזדמנויות". יובה תקפה ללא הרף ונהנתה מיכולת מצוינת של בלמה ג'וריג'יו קייליני, שאף כבש שער מרהיב, אבל הובכה מאחור, והמומנטום שלה נעצר. "באנו למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים, וקיווינו להמשיך בקצב אחרי פגרת הנבחרות, אבל ככה זה בכדורגל".

מוריניו מעוניין בקוואליארלה

וכשקבוצה אחת מועדת, יריבתה עולה. אינטר לא הרשימה בניצחון הדחוק 0:1 על אודינזה (משער עצמי של מאוריסיו איסלה), אבל פתחה פער של 9 נקודות מיובה, והסקודטו הולך וקרב. "לא חשבנו על התוצאה של יובנטוס עם קייבו", אמר שחקן אינטר כריסטיאן קיבו, "יובה צריכה להיות זו שמודאגת מהתוצאות".

מאמן אינטר, ז'וזה מוריניו מוליך את הטבלה, אך ממשיך לייצר סביב קבוצתו אווירה של מועדון נרדף. "לאינטר יש רק את ערוץ הטלוויזיה שלה שמשדר ל-45 אלף איש. העיתון 'טוטוספורט' תומך ביובה, למילאן יש שלושה ערוצי טלוויזיה, אני מרגיש כמו רובין הוד". מוריניו ניצל את המפגש עם אודינזה כדי להביע את התעניינותו בחלוצה פאביו קוואליארלה, ולמרות שהאשימו בצלילה כדי לזכו בפנדל, הוסיף הפורטוגלי: "הוא בחור טוב. הייתי שמח אם היה לובש את מדי אינטר. אני מאוד אוהב אותו". על מצבה של קבוצתו אמר מוריניו: "האליפות קרובה, אבל המילה האחרונה טרם נאמרה. לא גמרנו את העבודה, יש עוד הרבה נקודות בקופה. אנחנו חייבים עוד חמישה ניצחונות. הצלחנו להגדיל את הפער, למרות שלוח המשחקים שלנו קצת יותר קשה על הנייר".

חלוץ הנראזורי, זלאטן איברהימוביץ', לא נתן להופעה האנמית של קבוצתו נגד אודינזה להפריע לו. "זה היה ניצחון חשוב. כולם חשוב שלאינטר זה יילך קשה ואילו יובה תנצח בקלות את קייבו, אבל קרה ההיפך. אנחנו אלה שעשינו את ההבדל". השבדי בן ה-27 מוביל את טבלת מלך השערים בצוותא עם מרקו די ואיו ונשאל עד כמה חשוב לו לזכות בתואר הסקורר של איטליה. "קודם כל אנחנו חייבים לזכות באליפות. תואר מלך השערים הוא בונוס, ואם תנסה לזכות בו, לעולם לא תצליח". במחזור הבא אינטר תארח את פאלרמו ואילו יובנטוס תתעמת עם גנואה. אלו יהיו רק המתאבנים לדרבי ד'איטליה בו יובה ואינטר תפגשנה לקרב גדול, משחק העונה, ב-18 באפריל. אם המחזור ה-30 טרם הבהיר את מצב הכוחות בסרייה A, סביר להניח שהדרבי ד'איטליה יעשה כן.

* אדריאנו לא חזר לאיטליה אחרי משחקיה של נבחרת ברזיל במוקדמות המונדיאל, והרבה שמועות נפוצו נוכח היעלמותו המסתורית של אדריאנו. התקשורת הברזילאית אף דיווחה כי קיים חשש שנחטף על ידי כנופיית פשע מקומית, לאחר שחלוץ אינטר לא יצר קשר עם סוכנו והנהלת הנראזורי. היום (שני) ההתאחדות הברזילאית יצאה בהודה רשמית, שהפיגה את השמועות: "אדריאנו בריא ושלם ונמצא עם משפחתו בריו דה ז'נרו, הוא יצר קשר עם דונגה והנהלת אינטר, והסביר להם כי הוא עובר תקופה קשה".

* "מארקה" הספרדי מדווח כי קאקה מעוניין לעבור לריאל מדריד. לפי העיתון, קשרה הברזילאי של מילאן וסגן הנשיא אדריאנו גליאני נפגשו לפני כחודש עם נשיא ריאל המיועד פלורנטינו פרז, שמוכן לשלם 60 מיליון ליש"ט על השחקן. על פי העיתון קאקה השיב בחיוב להצעה, והמהלך עשוי לרקום עור וגידים בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully