וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 67:82

יכולת ענקית של רון לואיס, שסיים עם 29 נקודות הובילה את נהריה לניצחון ביתי גדול 67:82 על הפועל ירושלים שממשיכה להתדרדר

עונה משונה עוברת על הפועל ירושלים. המחזור ה-20 של ליגת העל נפתח אתמול, כשאף תוצאה לא באמת הפתיעה איש, וירושלים היתה אמורה להמשיך את הקו הזה, עם ניצחון על נהריה, שהראתה סימני היחלשות בשבועות האחרונים. אלא שכפי שקרה לא אחת העונה, ירושלים הציגה את הצד האפל שלה, את מיסטר הייד להבדיל מדוקטור ג'קל, וחטפה על הראש מהקבוצה מתחתית הטבלה, 67:82. קבוצתו של ג'ינו לעומת זאת ממשיכ להראות שגם ללא תקציב גדול, היא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה לעונה זו.

הפתיחה של המשחק היתה כולה של נהריה, שנראה היה כאילו נורתה מלוע של תותח. יוגב אוחיון היה בכל מקום על המגרש, רון לואיס הטיס מתפרצות ללא רחמים, והמארחים תפסו פיקוד על המשחק, כשהם יורדים ביתרון 16 בסיום המחצית. קבוצתו של גודס דווקא הצליחה לחזור עד פיגור 6 ברבע השלישי, אבל אז חזר רון לואיס לפקח על חבריו, וברבע רביעי ענק הוביל את קבוצתו בדרך לניצחון ביתי גדול על האורחים מהבירה.

מהלך המשחק

עירוני נהריה פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, רון לואיס, ג'ייסון וויליאמס, דניאל גור אריה ופיליפ ריצ'י.

ירושלים העלתה את מורן רוט, טימי באוארס, שרון ששון, עומר סניד וטרוויס ווטסון בחמישייה.

נהריה פתחה בקצב מצויין את המשחק, כשיוגב אוחיון מציג הגנה טובה ומריץ את המארחים לשתי מתפרצות. ירושלים החזירה עם טרוויס ווטסון ב-4 נקודות אישיות, אבל תנועה טובה של רון לואיס סידרה דאנק קל לפיליפ ריצ'י, שהעלתה את נהריה ל-5:9. ירושלים הכניסה את טורין פרנסיס, אבל זה חש על בשרו איך מרגישה הגנה נהריינית קשוחה, ומהעבר השני טס לואיס ללייאפ נהדר, ובהתקפה הבאה הוסיף שלשה כדי להגדיל את הפער ל-8. ירושלים החזירה מן העבר השני עם שלשה של ששון, אבל ריבאונד של גור אריה ונקודות שלו הורידו את נהריה עם יתרון 10:19 בסיום הרבע הראשון.

ירושלים פתחה את הרבע השני עם שלשה, אבל מתן נאור עלה מהספסל של המקומיים, ומיד הגיב עם שלשה משלו. חנוכי ראה כי טוב וצלף גם הוא מחוץ לקשת כדי לקבוע 15:25. דווקא אז נעצרו שתי הקבוצות ולא מצאו את עצמן בהתקפה, אבל לואיס הוציא את המארחים מהתרדמת והעלה אותם ליתרון 21:31. הסל שלו הטריף את הקבוצה, נהריה התפוצצה על המגרש, ולואיס עצמו הוריד אותה ביתרון 23:39 בסיום המחצית.

למחצית השניה עלתה ירושלים אחרת, או יותר נכון, שרון ששון אחר. הפורוורד הישראלי צלף שתי שלשות רצופות שהורידו את הפגיור של האורחים ל-10 בלבד. נהריה הגיבה עם יוגב אוחיון, שנראה אנרגטי מאוד: הגארד צלף שלשה, ובהתקפה הבאה עלה לג'אמפ נהדר שקבע 33:44 לנהריה. באוורס סוף סוף מצא נקודות ראשונות, עמוק בתוך הרבע השלישי, אבל נאור ולואיס היכו מבחוץ והעלו את נהריה ליתרון 38:52. אוחיון הצטרף אליו וצלף אחת משלו, אבל ירושלים הגיבה בריצת 0:7 בעזרת נעימי ו-ווטסון, ונהריה ירדה ביתרון 54:61 בסיום השלישי.

אלא שאם היה נדמה שירושלים בדרך לקאמבק, הרי שאז הגיעה פתיחת הרבע האחרון. נהריה עלתה בטירוף, לואיס סיים מתפרצת מצויין, וסל ועבירה על פיליפ ריצ'י העלו את המארחים ליתרון 56:68. האדומים לא נבהלו והצליחו שוב לחזור, כששון מוותר על הזריקות מבחוץ ומוצא את הנקודות שלו קרוב יותר לסל, אבל חוסר ריכוז בהתקפה גרם לאיבודים מיותרים שסייעו לנהריה לעלות ליתרון 9. לשחקניו של גודס לא היו תשובות בשלב הזה, נהריה לחצה על הגז, וגרמו לאורחים להרים ידיים, בדרך לניצחון ביתי גדול.

סטטיסטיקה

קלעו לנהריה: רון לואיס 29 (4 מ-6 לשלוש), פיליפ ריצ'י 21 (6 ריבאונדים), יוגב אוחיון 15 (5 חטיפות), ג'ייסון וויליאמס (7 ריבאונדים) ומתן נאור 6 כל אחד, ניצן חנוכי 3, דניאל גור אריה 2.

קלעו לירושלים: שרון ששון 14, רוג'ר פאוול 13, מורן רוט 12, טראביס ווטסון 11 (16 ריבאונדים), עומר סניד (7 אסיסטים) 9, טימי באוורס, ארז מרקוביץ', טורין פרנסיס ויובל נעימי 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully