וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "הופתעתי שלא שמרנו טוב"

5.4.2009 / 22:24

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, מצא דווקא את נקודות החושך מה-86:103 על עירוני ר"ג. סוכר על נטישת אוהדי ראשל"צ: "אם הם אוהבים את הסמל שיתמכו בנו"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

גרשון: "כולם היו בסדר גמור"

עוד מחזור חלף עבר לו בליגת העל בכדורסל, ועם שני משחקים עד סיום העונה הרגילה ותחילת הפלייאוף, כבר ניתן ללמוד לא מעט לקראת תחילת המאני טיים האמיתי. מכבי תל אביב, למשל, הביסה הערב (ראשון) 86:103 את עירוני רמת גן, ועושה רושם שהחבורה של פיני גרשון בהחלט התאוששה מההדחה באירופה, וחזרה לדרוס בליגה. עמרי כספי, שהיה אחד מ-7 שחקנים עם דאבל פיגרס בצהוב, היה מרוצה בסיום, במיוחד ממרכוס בראון: "ברגע שהוא נשאר לבד, קשה לעצור אותנו", אמר כספי. "שיחקנו התקפה טובה, כבר ברבע הראשון ברחנו והרגשנו הרבה ביטחון".

פיני גרשון יודע שזה לא הרמה שהוא עתיד לראות גם בפלייאוף, אך עם זאת הוא היה מרוצה, במיוחד ממשחק ההתקפה של קבוצתו: "היו עשרה שחקנים ששיחקו וכולם היו בסדר גמור. הופתעתי מזה שלא שמרנו מספיק טוב. לפני המשחק היה קצת חשש, אבל ברחנו מהר ויכולנו לבדוק כמה דברים".

המאמן המפסיד, עמיר עוזי, מצא את נקודות האור שבמשחק, הגם שלא היו הרבה כאלה. "הראנו נחישות לפחות בחצי השני, לא התפרקנו, הבאנו אנרגיות, כך שאני לוקח את הדברים הטובים. בשבוע הבא יש לנו את המשחק הכי חשוב העונה, נגד בני השרון, אז אני לוקח את הדברים הטובים".

סוכר כועס על אוהדי ראשל"צ

שתי הקבוצות המרוצות ביותר של המחזור הן כנראה מכבי חיפה והפועל חולון. הראשונה ניצחה 77:84 את עירוני אשקלון, ושמרה על המקום השלישי בליגה. מאמנה, אבי אשכנזי, יודע מה הביא לניצחון: "חזרנו ליסודות ההגנתיים שלנו, זה מה שחזרנו לעשות בתקופה הפחות טובה שלנו", אמר מאמן המנצחת בסיום. "אשקלון קבוצה מצוינת וקשה, הם היו במומנטום חיובי עם סגל שחקנים רחב וטוב. כל ניצחון כזה מחזיר את הביטחון לקבוצה".

לגבי המצטיין במגרש, אמר אשכנזי: "דורון פרקינס היה חשוב, אבל היום כולם היו טובים. גור פורת פתח בחמישייה והיה טוב, דבון ג'פרסון היה מצוין, אני מרוצה מכל השחקנים". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אמר: "אני לא רוצה להכנס לאם אפשר לנצח או לא. אנחנו צריכים לבוא לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

מהעבר השני, רובי בלינקו, שמאז הגעתו לאשקלון הקבוצה דווקא שיפרה את יכולתה, ידע שהוא הפסיד את המשחק בדקות האחרונות. "כדורסל זה משחק של טעויות, לקראת הסיום עשינו יותר טעויות ושילמנו עליהן. אנחנו לא תלויים רק בעצמנו, נראה מה קבוצות אחרות יעשו במחזורים הקרובים ונדע איפה אנחנו עומדים", אמר המאמן בסיום.

למרות הניצחון, הפועל חולון עדיין יושבת לחיפה על הזנב בקרב על המקום השלישי. הערב ניצחה חולון 63:74 בגבעת שמואל, ניצחון שישי ברציפות, תוך הצגה הגנתית מצוינת. דני פרנקו נתן בסיום את הקרדיט לקהל שלו, שהופיע בכמות יפה גם במגרש באור יהודה: "אנחנו כבר מתחילים להתרגל לקהל הזה. בכל משחק חוץ אנחנו מרגישים בבית ואולי זו הסיבה בגללה יש לנו מאזן חוץ כל כך טוב".

אורן אהרוני, שנכנע לחולוניה ולא ממש היה קרוב באף שלב של המשחק, לא חיפש תירוצים להפסד. "הגנתית עמדנו במשימה והורדנו את חולון לאזור ה-70 נקודות, אבל בהתקפה שיחקנו רע מאוד. כמה שחקני מפתח בכושר רע מאוד מבחינה התקפית בזמן האחרון", הסביר המאמן הצעיר את ההפסד.

לראשון לציון זה לא היה ערב משמח בכלל. מעבר לתבוסה המשפילה משהו 95:78 לבני השרון, הרי שאוהדי הקבוצה מאסו ביכולת שחקניהם, והחלו לזרוק חפצים למגרש במהלך הרבע השלישי, וברבע הרביעי פשוט עזבו את המגרש. עבור אבי סוכר, קפטן הקבוצה, זה לא בא בחשבון: "אנחנו לא רובוטים ורק בני אדם שעושים טעויות. אם הם אוהבים את הסמל שיתמכו בנו וירימו אותנו, כי אנחנו צריכים אותם. אם הפיתרון שלהם זה להתנהג כמו שהם התנהגו היום, אז אולי חבל על הכרטיסים שהם קונים", אמר סוכר את שעל ליבו. "אנחנו במשבר כללי, צריך למצוא את הפיתרון והדרך לצאת מהמשבר הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully