וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטאס וילנה זכתה ביורוקאפ

הליטאים גברו במשחק הגמר בטורינו על חימקי מוסקבה 74:80 בזכות קאמבק גדול ברבע הרביעי וזכו בגביע האירופי השני בחשיבותו

ריטאס וילנה זכתה הערב (ראשון) ביורוקאפ אחרי שניצחה במשחק הגמר 74:80 את חימקי מוסקבה. הקבוצה הליטאית צלחה את טורניר הנוקאאוט בשיטת הפיינל אייט בטורינו עם שלושה ניצחונות מרשימים והשלימה זכייה בגביע האירופי השני בחשיבותו אחרי היורוליג.

ריטאס, מחזיקת גביע יול"ב מ-2004/05, לא התרשמה מסוללת הכוכבים של הרוסים ונשארה צמודה בשוויון 22:22 בסיום הרבע הראשון. חימקי לחצה על הדוושה ברבע השני וברחה ל-35:44 בהפסקה בזכות יכולת טובה של קלי מקארתי. ברבע השני המומנטום הרוסי נמשך והפער נשאר על 53:62 בסיום הרבע השלישי, אבל ברבע הרביעי ריטאס השתלטה על המשחק, עצרה את חימקי על 12 נקודות בלבד והפכה את התוצאה בדרך לניצחון יוקרתי.

מריונאס פטרביצ'יוס קלע 20 לריטאס, סטפונאס בבראוסקאס הוסיף 18 וצ'אק איידסון סיים עם 14. מקראתי הוביל את המפסידים עם 20 נקודות, קרלוס דלפינו הסתפק ב-16 בלבד.

* פנאתנייקוס נצמדה הערב באופן זמני לאולימפיאקוס בפסגת הליגה היוונית עם ניצחון קל 61:80 על אולימפיה. ניקולה פקוביץ' קלע 12 נקודות לפאו (מאזן 3:20), שמחזיקה כעת במספר נקודות זהה לזה של אולימפיאקוס (מאזן 1:21), שתשחק ביום רביעי מול פאניוניוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully