וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקדה: "הגשמתי חלום"

האיטלקי בן ה-17 כבש שער ניצחון בהופעת הבכורה במדי מנצ'סטר יונייטד, פרגוסון הוסיף: "הוא יצטרך לדעת להתמודד עם התקשורת השבוע"

לפדריקו מאקדה ימלאו 18 שנים סמוך לאחד ממחזורי פתיחת העונה הבאה, ב-22 באוגוסט 2009, אבל היום (ראשון) כבש האיטלקי הצעיר את אחד מהשערים החשובים של מנצ'סטר יונייטד העונה ובוודאי את השער החשוב ביותר בקריירה שלו, שבעצם נפתחה היום.

מאקדה ערך בכורה בקבוצת הבוגרים של וסיבוב מצוין שלו המשיך בבעיטה נהדרת מקצה הרחבה והסתיים בשער שהעניק לשדים האדומים 2:3 דרמטי על אסטון וילה.

מאקדה נולד ברומא וכנער שיחק במחלקות הנוער של לאציו ונחשב לכישרון גדול, אבל בקיץ 2007 הצטרף למנצ'סטר יונייטד. תחת עיניו הבוחנות והדרכתו של אולה גונאר סולשיאר, האיטלקי התפתח בחודשים האחרונים במחלקת הנוער של יונייטד ואלכס פרגוסון כבר החמיא לו בשבועות האחרונים באתר הרשמי של המועדון.

"זה היה החלום שלי, לרשום הופעת בכורה ולכבוש בה", אמר מאקדה, ששיחק "תודות" לבעיית פציעות והרחקות קשה שגרמה למאמן היונייטד להציב בסגל לא מעט בני עשרה. "ממש נהניתי. פרגוסון אמר לי 'תשחק פשוט, כמו שאתה יודע, פשוט תשחק'", הוסיף הילד.

הסקוטי עצמו ניסה לצנן את ההתלהבות: "חשוב שהוא יישאר עם הרגליים על הקרקע כי בימים הקרובים תהיה הרבה התעניינות תקשרותית מסביבו והוא יהיה צריך לדעת להתמודד". על המשחק עצמו אמר פרגוסון: "לנצח זה שם המשחק במועדון הזה. שיחקנו נכון והגיע לנו לנצח כי שיחקנו במטרה לעשות את זה".

יונייטד הוליכה הערב 0:1 משער של כריסטיאנו רונאלדו לפני שהאורחים מבירמינגהאם ביצעו מהפך. הפורטוגלי הישווה עם השער השני שלו ואז הגיע השער של מאקדה. "התאושננו היום. חסרו לנו שבעה-שמונה שחקנים, ארבעה-חמישה מהם חשובים ביותר, אבל הצעירים האלו בהיכון לעשות את העבודה", הוסיף פרגוסון, שחזר לראשות הטבלה אחרי שליברפול התמקמה במקום הראשון במשך קרוב ל-24 שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully