וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: הוציא עליהם חוזה

חוזה סאנד כבש רביעייה ב-1:5 של לאנוס על אינדפנדיינטה. ראסינג קלוב ניצחה 0:1 את ריבר פלייט. רק 1:1 בוקה נגד גודוי קרוז

בארגנטינה אוהבים משחקי קלאסיקו, ולשמחתם הם מגיעים כמעט מדי מחזור. בסוף השבוע הזה הגיע תורן של שתיים מחמש הגדולות המסורתיות, ראסינג קלוב וריבר פלייט, להיפגש ביניהן, וראסינג היא זו שניצחה 0:1 והזיקה לשאיפות האליפות של המיז'ונריוס. לאנוס הביסה את אינדפנדיינטה 1:5 וחזרה למקום הראשון, אחרי שקולון תפסה אותו למספר שעות בזכות 0:1 על הורקאן, בעוד ולז סרספילד ממשיכה להיות עקבית והיא שלישית, בזכות 1:2 ביתי על באנפילד. בוקה ג'וניורס ממשיכה את העונה האיומה שלה עם תיקו 1:1 ביתי עם גודוי קרוז.

ראסינג קלוב - ריבר פלייט 0:1

הקלאסיקו של המחזור הפגיש בין שתי קבוצות עם מטרות שונות לגמרי. ראסינג רק רוצה לברוח מהמקומות המובילים לליגה השנייה על פי טבלת הממוצעים (שכלול הנקודות של שלוש השנים האחרונות) בעוד ריבר מאמינה בכוחה לזכות באליפות. זו שנאבקת על הלחם כנראה רצתה יותר, ודחיקה מקרוב של "אל פז'אסו" (הליצן) פאבלו לוגוורסיו בדקה ה-17, הספיקה כדי לאסוף את הנקודות ולחזור לחוף מבטחים, על אף הרחקתו של פאבלו קבאז'רו בדקה ה-77.

לאנוס - אינדפנדיינטה 1:5

הקבוצה של לואיס סובלדיה ממשיכה את הקצב המטורף שלה והיא כבר עם ניצחון שישי בשמונה מחזורים. דייגו ואלרי העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-12, פדריקו מנקואז'ו איזן כעבור עשר דקות. חוזה סאנד השיב את היתרון ללאנוס שלוש דקות לפני הסיום. לאנוס שמרה על היתרון, עד אשר תשע דקות לסיום חוזה סאנד התפוצץ עם שלושה שערים (81, 89, 90), בדרך לרביעייה אימתנית מול אמריקו גאז'גו, שחווה בכורה כואבת בקדנציה השנייה שלו באינדי.

בוקה ג'וניורס - גודוי קרוז 1:1

הבוסטרוס ממשיכים להתרחק מהפסגה, והם כבר שבע נקודות ממנה בעקבות התיקו המביש מול גודוי קרוז. ניקולאס גייטאן העלה את בוקה ליתרון (36), אבל רובן קארוסו איזן (60).

הורקאן - קולון 1:0

שתיים מהפתעות העונה נפגשו לקרב צמרת, בו ניצח אנטוניו מוהאמד, מאמן הורקאן לשעבר ואחד מסמליה הגדולים, שהגיע כאורח למגרש בו כיכב והעפיל עם קולון למקום הראשון, לפחות עד שלאנוס תשלים את משחקה. אלפרדו רמירז הבקיע בדקה ה-12 את שער הניצחון של נציגת סנטה פה.

ולז סרספילד - באנפילד 1:2

מי שתפסה באופן זמני את המקום השני ונראית כמועמדת רצינית לזכות בתואר, היא ולז של ריקרדו גארקה. המארחים קילקלו לחוליו פלסיוני את הבכורה המחודשת על הקווים בבאנפילד, כשהרנן לופז (44) ומקסי מוראלס (82) כובשים וניקולאס ברטולו משווה זמנית (55).

ארסנאל - סן לורנצו 1:1

הסגל הנוצץ של סן לורנצו נפגע העונה מבעיות משמעת, פציעות קשות ועימותים בין המאמן רוסו להנהלה, ובמשחק הזה יכולה האורחת לחוש סיפוק מהנקודה שחילצה. לוסיאנו לגיסאמון העלה את ארסנאל ליתרון בדקה השלישית, אבל חבריו לא השכילו לכבוש את השני למרות שליטה מוחלטת וספגו בצד השני מרגלי אנדרס סילברה בדקה ה-65.

משחקים נוספים:

חימנסיה לה פלאטה - אסטודיאנטס 1:1
לחימנסיה: חואן קוובאס (71). לאסטודיאנטס: כריסטיאן סאנצ'ז פרטה (90).

חימנסיה חוחוי - טיגרה 1:1
לחוחוי: ריקרדו גומז (87, פנדל). לטיגרה: קרלוס לונה (46).

ניואל'ס אולד בויס - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לניואל'ס: לאנדרו ארמאני (52). לארחנטינוס: איגנסיו קאנוטו (75).

סן מרטין - רוסאריו סנטראל - 1:0
חורחה אנצ'ן (68 עצמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully