וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' ומארסיי לא מרימות ידיים

הוארו וטראורה כבשו ב-1:2 של הקבוצה מהבירה על ניס וצימקו את הפער מהפסגה ל-4 נקודות, מארסיי הביסה את סט. אטיין 0:3 בחוץ

הניצחונות של ליון, בורדו וליל בשבת העבירו את הלחץ לשאר קבוצות הצמרת ששיחקו הערב (שבת). פריס סן ז'רמן קיוותה להישאר קרוב לפסגה וניצחה את ניס 1:2, בעוד ראן יכולה להיפרד לשלום מחלום ליגת האלופות אחרי הפסד מביך 3:0 בסושו. את המחזור חתמה מארסיי, שהביסה את סט. אטיין 0:3 בחוץ.

סט. אטיין - מארסיי 3:0

לא כולם בארץ יודעים, אבל היריבות בין סט. אטיין למארסיי גדולה מאוד, הרבה בגלל הדם הרע שזורם בין מחנות האוהדים. כך שמעבר לחשיבות מבחינת הטבלה, הייתה כאן גם הרבה יוקרה והקבוצה מדרום צרפת לקחה את כל הקופה. ממדו ניאנג פתח את הסכר אחרי 60 דקות עם פנדל מוצלח, ברנדאו המשיך בדקה ה-74 וניאנג, עם השני שלו, חתם בדקה ה-76 בליץ נהדר של הקבוצה של אריק גרטס, שהחזירה את עצמה לפיגור של נקודה בלבד מאחורי ליון הראשונה.

פריס סן ז'רמן - ניס 1:2

אחרי הרביעייה המכאיבה שחטפה מטולוז וללא שלושת שחקני ההגנה הבכירים שלה (קמארה, סאקו וארמן), הצליחה פ.ס.ז' להישאר בתמונת האליפות עם ניצחון ביתי על ניס. פול לה גואן נתן את חולצת ההרכב לצעירים לאריס מביאלה וטריפי מקונדה, ועלה ליתרון בדקה ה-20 מנגיחה מדויקת של גיום הוארו. בדקה ה-36 ניסה פגי לוינדולה, שחקן נבחרת צרפת, להחזיר כדור לשוער מיקאל לאנדרו, אבל לוק רמי חטף והשווה עבור ניס.

שש דקות בפתיחת המחצית השנייה חזרה פ.ס.ז' להוליך, כשסמי טראורה, בלם ניס בעונה שעברה, נגח מקרוב אחרי הגבהה של סטפן ססניון והכניע את דויד אוספינה. האורחים לחצו במטרה להשיג את השיוויון, אבל פ.ס.ז' שמרה על התוצאה וצימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות.

סושו - ראן 0:3

המדורגת 17 בטבלה אירחה את הקבוצה של גי לאקומב, שעוד חולם על הצעדת ראן לאירופה. סושו רצתה לתפוס מרחק של שלוש נקודות מהקו האדום ועשתה את העבודה בזכות שתי דקות מוצלחות. פנדל מוצלח של ריאד בודבוז בן ה-19 בדקה ה-36 העלה את המארחים ל-0:1, ומבלוט ארדינג כבש את השני בחלוף שתי דקות. ארבע דקות לפני שריקת הסיום חתם וצלאב סברקוס את התוצאה עם בעיטה ממרחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully