וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לקולאוטי בתיקו של מנשנגלדבאך

החלוץ נגח למשקוף, אבל לא הצליח לכבוש ב-0:0 נגד קרלסרוהה שהותיר את קבוצתו מתחת לקו האדום. ברמן - האנובר 1:4

המחזור ה-26 בליגה הגרמנית הראשונה נחתם הערב (ראשון) עם שלושה משחקים וללא קרבות צמרת. את עיקר העניין אם כן, עוררה התחתית, כששלוש קבוצות מהחלק התחתון והבוער, מנשנגלדבאך, קרלסרוהה והאנובר, שיחקו.

קרלסרוהה - מנשנגלדבאך 0:0

משחק בין האחרונה בטבלה לקבוצה שמדורגת שני מקומות מעליה הוא תמיד משחק על 6 נקודות, אבל הפעם שתי היריבות השיגו אחת בלבד. רוברטו קולאוטי שיחק 90 דקות במדי האורחת וגם נגח למשקוף אחרי הגבהה של קארים מאטמור בדקה ה-36, אבל מנשנגלדבאך לא מצאה את הרשת וגם גם קרלסרוהה, שסיכנה הרבה יותר את השער. גל אלברמן לא נכלל בסגל האורחת.

ורדר ברמן - האנובר 1:4

הקבוצה של תומאס שאף אמנם הגיעה לרבע גמר גביע אופ"א, אבל לא יכולה לחכות כבר לסיומה של העונה הגרמנית. להאנובר היה הרבה יותר על מה לשחק מכיוון שהיא נאבקת בתחתית, אבל לברמן יש הרבה יותר כשרון והפעם היא גם ניצצלה אותו. קלאודיו פיזארו העלה את ברמן ליתרון בדקה ה-41 אחרי בישול של דייגו, אבל הברזילאי החמיץ פנדל בהמשך ויאצק ז'ינובק הפולני השווה בדקה ה-69. האנובר הייתה חותמת על תיקו, אבל לדייגו היה חוב והוא החזיר אותו עם ה-1:2 בדקה ה-77. 3 דקות עברו ופיזארו כבש את השני שלו ואת ה-1:3 ובדקה ה-84 הפרואני השלים שלושער והבטיח לברמן ניצחון נאה.

קלן - באייר לברקוזן 2:0

קלן הפסידה לאחרונה למנשנגלדבאך בדרבי הגדול שלה ורצתה לכפר היום בעוד דרבי איזורי, אבל ללברקוזן יש רצונות משלה - היא רוצה מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה והיום עשתה צעד בכיוון. סטפן קיסלינג פתח את ההבקעות בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-66 וכעבור 10 דקות הוכשל ברחבה ופטריק הלמס כבש מהנקודה הלבנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully