וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: עוד מקל בגלגלים של אתלטיקו

הקבוצה השנייה של מדריד נוצחה בביתה 4:2 על ידי אוסאסונה והתרחקה מהכרטיס לאלופות. ולנסיה דווקא התקרבה בזכות 1:4 על חטאפה

המחזור ה-30 המפוצל בליגה הספרדית הציג אתמול (שבת) את שלוש הראשונות, ברצלונה, ריאל מדריד וסביליה מנצחות בדוחק, ואת הרביעית ויאריאל מושפלת על ידי אלמריה. הערב רצתה אתלטיקו מדריד לצמק את הפער מהצוללת הצהובה לשתי נקודות, כשאירחה את אוסאסונה מהתחתית, אך נוצחה 4:2 וממשיכה לדשדש. לעומתה,ף ולנסיה עשתה את העבודה והתקרבה לויאריאל עם 1:4 על חטאפה. אספניול האחרונה, אולי בתחילתו של מסע היחלצות הירואי, גברה על דפורטיבו לה קורוניה 1:3 והתקרבה עד כדי שש נקודות מהקו האדום.

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 4:2

"אין מקום לטעויות", אמרו לפני המשחק אנשי הקולצ'ונרוס, בציפייה למשחק ביתי קל מול המדורגת 18 בטבלה ומבלי לדעת מה מחכה להם בהמשך הערב. שמונה דקות הספיקו לאתלטיקו מדריד להבין את גודל הצרה, כשוולטר פנדיאני נגח לרשת. דייגו פורלאן השווה בדקה ה-15, אבל כריסטיאן ואדוש ההונגרי החזיר את היתרון לאוסאסונה בדקה ה-44.

ארבע דקות במחצית השנייה הספיקו לפנדיאני כדי להשלים צמד אישי, ומסעוד שוג'אי האיראני נעץ את הרביעי בדקה ה-69 והעלה את הקבוצה של חוסה אנטוניו קמאצ'ו מעל הקו האדום, כשפאבלו רק מצמק בדקה ה-73. המאבק בין שתי הקבוצות הספרדיות של חבייר אגירה, מאמנה החדש של נבחרת מקסיקו, הסתיים עם הפתעה גדולה שמרחיקה עוד יותר את אתלטיקו מליגת האלופות.

ולנסיה - חטאפה 1:4

בדיוק כמו אתלטיקו מדריד, גם ולנסיה ראתה את ויאריאל שומטת נקודות וזיהתה אפשרות להתקרב למקום הרביעי. בניגוד לאתלטיקו, הקבוצה של אונאי אמרי קפצה על המציאה, כשברקע הידיעות על 50 מיליון היורו שתעביר קבוצת אנשי עסקים מקומיים על מנת לעזור למועדון.

ולנסיה גילתה עליונות מהרגע הראשון ובדקה ה-20 עלתה ליתרון, כשדויד סילבה בישל לחואן מאטה. חמש דקות לאחר מכן הוכשל דויד סילבה, ודויד וייה לא התבלבל ודייק מהנקודה הלבנה. פרנסיסקו קסקרו מחטאפה צימק בפנדל (49), אבל ראול אלביול (56) ופנדל נוסף של וייה המצוין (60) אחרי הכשלה שהביאה להרחקתו של השוער ג'קובו, חתמו ניצחון משכנע למארחים.

אספניול - דפורטיבו לה קורוניה 1:3

נועלת הטבלה עוד מאמינה בסיכוייה להינצל, ולשם כך היא צריכה קאמבק משכנע במחזורים נותרים עד לסיום העונה. הערב החלה הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו במשימה, כשניצחה את לה קורוניה. איבן אלונסו האורוגוואי כבש את הראשון (13), איבן דה לה פניה הוסיף שער משלו (40) ולסאד האורח צימק שלוש דקות אחר כך. שער של רופטה בדקה ה-90 סגר עניין וסידר ניצחון ראשון לפוצ'טינו ואספניול מאז החגיגה בקאמפ נואו על חשבון היריבה העירונית ברצלונה.

ספורטינג חיחון - סנטאנדר 2:0

לסנטאנדר: ניקולה זיגיץ' 55, גונזאלו קולסה 89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully