וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לה איסלה בוניטה

שער עצמי של מאוריסיו איסלה מאודינזה סידר לאינטר ניצחון 0:1 ויתרון תשע נקודות בפסגה על פני יובנטוס, שסיימה ב-3:3 דרמטי עם קייבו

הליגה האיטלקית חזרה לפעולה אחרי פגרת הנבחרות, עם מחזור מרתוני בו נערכו כל המשחקים היום (ראשון), זאת בשל רצון ההתאחדות לאפשר יום מנוחה נוסף לשחקנים. כדי לרצות גם את ערוצי הטלויזיה נפרש המחזור על פני כל היום, כשהוא נפתח עם משחק מוקדם ב-14:00 (לראשונה בהיסטוריה) בו גברה פיורנטינה 1:2 על אטאלנטה. שעתיים אחר כך איבדה פיורנטינה את המקום הרביעי לטובת גנואה, שניצחה 0:1 רג'ינה בחוץ. גם רומא עדיין בתמונת הסיכויים, אחרי 1:2 על בולוניה.

במאבק האליפות, שהופך משבוע לשבוע לאשליה אחת גדולה, יובנטוס שוב בעטה בדלי, אחרי תיקו 3:3 דרמטי מול קייבו המתאוששת. ז'וזה מוריניו ואינטר שלו ניצלו זאת כדי להגדיל את הפער לתשע בזכות 0:1 קטן על אודינזה משער עצמי של מאוריסיו איסלה. במשחק שנעל את המחזור מילאן הזיעה ועבדה קשה מאוד עד שניצחה 0:2 את לצ'ה.

אודינזה - אינטר 1:0

ללא הקפטן הפצוע אנטוניו די נטאלה ועם רשימת נעדרים משמעותית (ביניהם השוער סמיר הנדאנוביץ'), לא הרבה נתנו סיכוי לאודינזה במשחקה הביתי מול האלופה אינטר. ז'וזה מוריניו ציפה ששחקניו יגדילו את הפער בפסגה, אך נראה היה שהם לקחו יום מנוחה ויסתפקו בנקודה.

זלאטן איברהימוביץ' ומריו באלוטלי התקשו בחוד של הנראזורי, והשינוי הגיע רק עם החלפתו של באלוטלי בלואיס פיגו. הפורטוגלי הוותיק העביר בדקה ה-77 כדור מימין לזלאטן, ששלח למרכז הרחבה שם פטריק ויירה לא השתלט על הכדור אך נהנה מעזרתו האדיבה של מאוריסיו איסלה שדחק לשערו. הצ'יליאני, שהורחק במשחק נבחרתו מול אורוגוואי באמצע השבוע, שימש כברירת מחדל בעמדת המגן הימני בגלל החיסורים הרבים, ואודינזה שילמה על כך מחיר כבד.

יובנטוס - קייבו 3:3

כשהיא בפיגור שבע נקודות אחרי אינטר, יובנטוס ידעה שאין לה ברירה אלא לקחת את מלוא הנקודות עד למפגש עם הנראזורי בעוד שבועיים. מולם עמדה קייבו, שהשתפרה משמעותית ב-2009 והפסידה פעם אחת בלבד השנה כדי לעלות מעל לקו האדום.

יובה, עם ההגנה השנייה בטיבה בליגה, נכנעה לסרג'יו פליסייר בדקה ה-25. תשע דקות חלפו וג'יורג'יו קייליני, לו היה חלק בשער החובה, השווה בבעיטת יעף אדירה אחרי בישול בעקב של מאורו קמוראנסי. כשנראה היה כי הביאנקונרי משתלטים על המשחק, הגיע שוב פליסייר ובכדור שטוח וחלש הכניע את בופון בדקה ה-44.

במחצית השנייה תקפה יובה בחמת זעם והשיגה את מבוקשה בדקה ה-54, בעזרת שער עצמי של מריו יפס. בדקה ה-79 הפך וינצ'נזו יאקווינטה את התוצאה, כשנגח מקרוב אחרי הגבהה של קמוראנסי, אבל המילה האחרונה הייתה שוב של פליסייר, שנגח מקרוב את השלישי שלו בתוך תוספת הזמן.


מילאן - לצ'ה 0:2

90 דקות מילאן איכזבה והתאכזבה, שלטה ולא כבשה ועמדה בפני 0:0 שני ברציפות אחרי תוצאה זהה נגד נאפולי לפני שבועיים, אבל שער בדקה ה-90 הבריח אותה מהקבוצות שזוממות על המקום השלישי בו היא נמצאת. אחרי החמצות לא מעטות, העלה אנדראה פירלו כדור חופשי למרכז הרחבה, פיליפ סנדרוס נגח, הכדור פגע בראשו של רונאלדיניו ונכנס. כאן זה פתאום היה יותר קל וכעבור שתי דקות פיפו אינזגי הכפיל והרוסונרי ניצחו אחרי לא מעט מתח.

אטאלנטה - פיורנטינה 2:1

אוהדי הקבוצה המקומית תקפו לפני המשחק את האוטובוס של האורחים מפירנצה, אך במשחק עצמו הייתה זו פיורנטינה שהכאיבה לאנשי ברגמו. אחרי מחצית מאופסת אטאלנטה עלתה ליתרון בדקה ה-49, אחרי שבעיטה של ג'אבינטו פלאזמטי פגעה בלוצ'יאנו זאורי ונכנסה פנימה. עשר דקות חלפו והשיוויון הושג. אלברטו ג'ילארדינו הוכשל על ידי פדריקו פלוסו שהורחק, וסטבן יובטיץ' דייק מהנקודה. דקה לסיום הבקיע ג'ילארדינו בעצמו וסידר שלוש נקודות דרמטיות לויולה.

רג'ינה - גנואה 1:0

הרוסובלו שמעו על הניצחון הדחוק של פיורנטינה בברגמו וידעו כי הם חייבים ניצחון על נועלת הטבלה. 78 דקות החזיקה רג'ינה מעמד עד שנכנעה לשער של הקשר הברזילאי האורח, טיאגו מוטה, שהקפיץ את גנואה בחזרה למקום הרביעי המעניק כרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

רומא - בולוניה 1:2

הג'יאלורוסי חולמים עדיין על מקום רביעי, למרות התבוסה הקשה לפני הפגרה ליובנטוס (4:1). לוצ'יאנו ספאלטי שוב נאלץ להתמודד עם סגל חסר (אקווילאני, ווצ'יניץ', סיסיניו וז'ואן פצועים), אבל קיבל בחזרה את פרנצ'סקו טוטי שהבקיע בפנדל בדקה ה-12. בדקה ה-26 בולוניה השוותה, לאחר שמאסימו מראצינה נגח לרשת כדור קרן של סרג'יו וולפי. בדקה ה-58 טוטי שוב קיבל הזדמנות מהנקודה, לא נכשל וסידר ניצחון לקבוצה הביתית.

סמפדוריה - נאפולי 2:2

רוברטו דונאדוני עדיין ללא הפסד כמאמן נאפולי, אך גם בלי ניצחון. המאמן רשם תיקו שלישי בתפקיד, במשחק החוץ הקשה מול סמפדוריה. אנג'לו פאלומבו העלה את סמפ ליתרון בדקה ה-28 עם כדור חופשי מוצלח, אבל מרסלו זלאייטה האורוגוואי השווה בנגיחה דקה לסיום המחצית. בדקה ה-63 שוב פאלומבו שלח בעיטה חופשית מדויקת לרשת, אך חרמן דניס הארגנטינאי השווה לנאפולי בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

סיינה - לאציו 0:2
לסיינה: עמנואלה קלאיו (25), מסימו מקארונה (85)

פאלרמו - טורינו 0:1
לפאלרמו: אדיסון קבאני (51)

קליארי - קטאניה 0:1
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully