וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי שוקל לעזוב את קרית שמונה

הבעלים קיבל הצעה להיות שותף של שניידר במכבי ת"א, ומתלבט לגבי המשך דרכו. במכבי הגיבו: "מעולם לא הצענו דבר, יש חוק צינון"

איזי שירצקי מדוכדך. עירוני קרית שמונה ממשיכה להידרדר, ומצבה לא משתפר גם מחוץ לתחומי המגרש. למרות הכחשות הפרסומים בנושא, לאחרונה קיבל הבעלים של הקבוצה מעמק החולה הצעה להיות שותף בבעלות על מכבי תל אביב, תוך שהוא יקבל אחוזים ניכרים מהנתח. ההצעה טורדת את מנוחתו ושירצקי מתלבט בימים אלו אם לעזוב את קרית שמונה, ולעבור למכבי תל אביב, אותה הוא אוהד מילדות. למרות שאתמול שוחח שירצקי עם השחקנים ואמר להם שהוא נשאר לעוד הרבה שנים בקרית שמונה וניסה לשדר אווירה של "עסקים כרגיל", חששו הוא כי עזיבתו תגרום לקריסתה של הקבוצה. אם יקבל הצעה למכור את המועדון לקבוצת רוכשים או איש עסקים אמיד, לא מן הנמנע שיעשה כן.

ממכבי תל אביב אמרו לוואלה! ספורט בתגובה לדברים: "מעולם לא הוצע לאיזי שרצקי להיכנס כשותף במכבי תל אביב, וזאת בשל העובדה שלמיטב ידיעתנו חל חוק צינון של תקופה ארוכה במעבר בין קבוצה לקבוצה. יחד עם זאת יותר מנשמח לראות את שרצקי כשותף במכבי תל אביב"

כמו הבעלים, גם שחקני הקבוצה מדוכדכים לאחר ההפסד למכבי תל אביב (3:2), וחלקם אמרו שאם המצב לא ישתנה, הקבוצה תרד ליגה. חלק מהשחקנים היפנו אצבע מאשימה כלפי אלי כהן ואמרו שלא לציטוט כי הוא חייב להתפטר. הקבוצה תתכונן השבוע למשחק התחתית הגורלי נגד הכח עמידר רמת גן, ואם תפסיד שוב יתכן שלא יהיה מנוס משינוי בצוות המקצועי, בהנחה ששירצקי יחליט כי הוא עושה מעשה. בקרית שמונה ממשיכים לגבות את אלי כהן ואומרים כי הדרך היחידה שיעזוב את תפקידו היא אם יתפטר, כי שירצקי לא יפטר אותו עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully