וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: לאלה ייעדר כעשרה ימים

הבדיקה גילתה כי השחקן סובל משבר מאמץ בעצם השוקית. שחקן בקבוצה, אחרי ה-1:2 על מכבי פ"ת: "אם לא נמשיך ביכולת, הניצחון לא שווה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב ערכה אימון קל הבוקר (ראשון), והאווירה בו הייתה שמחה מהרגיל. חיוכים שטפו את מתחם חודורוב לאחר העלייה למקום הראשון אתמול, עם הניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה. יחד עם זאת האדומים עדיין שומרים על שתיקה תקשורתית. "זה לא הזמן לדיבורים, אלא למעשים", אמר המאמן אלי גוטמן. אחד משחקני הקבוצה הצדיק את גוטמן ואמר: "זה באמת הזמן להוכיח שאנחנו ראויים למקום הראשון. הניצחון אתמול נתן לנו המון ביטחון, אבל אם לא נדע לשמור על היכולת במשחקים הבאים, הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום".

בקבוצה מחזיקים אצבעות לאשדוד, שתשחק מחר נגד מכבי חיפה. אם אשדוד לא תפסיד, תישאר הפועל תל אביב במקום הראשון בליגה. ערן זהבי והשוער המחליף אריק ינקו, שהחליף את יניב מזרחי המורחק, קיבלו מחמאות מראשי הקבוצה על תפקודם בניצחון על מכבי פתח תקוה.

בתוך כך, ביבראס נאתכו, שנפצע בקרסול מול המלאבסים, ינוח עד יום שלישי, אז ייבדק ותתברר חומרת פציעתו. מהראן לאלה, שלא התאמן היום, ביצע בדיקת מיפוי עצמות בבוקר, והתגלה כי הוא סובל משבר מאמץ בעצם השוקית. לאלה ייעדר לפחות עשרה ימים, ויוחלט באיזה קצב להחזירו לאימונים. את האימון ניהל יוסי אבוקסיס, ולאחריו יצאו שחקני הקבוצה לחופש עד יום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully