וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: לא בתחתית, עדיין נלחמים

במכבי ת"א מתעקשים שהעונה לא גמורה: "מענקי המיקום יכולים להיות משמעותיים". מחמאות לישראלביץ' וליבוריאן: "את הפירות נקטוף בעונה הבאה"

"שאף אחד לא יחשוב לרגע שהעונה הסתיימה, במצב הכלכלי של היום מענקי המיקום לחצי העליון בטבלה יכולים לעשות הבדל של עוד שחקן נוסף בתקציב לעונה הבאה", כך אמר הבוקר (ראשון) גורם בכיר בהנהלת מכבי תל אביב, יממה לאחר ניצחון הקבוצה 2:3 על הפועל קרית שמונה בבלומפילד, שהבטיח סופית את התנתקותם של הצהובים מהתחתית.

"אנחנו רחוקים בסך הכל שבע נקודות מהמקום החמישי, כך שיש עדיין על מה להיאבק עד לתום העונה", הוסיף הגורם הבכיר, "אפשר לראות שיפור גדול ביכולת במחזורים האחרונים. אתמול זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח 0:4, כי אנחנו היינו טובים והיריב היה חלש מאוד. אבל זו עונה כזו שבגלל כמה שניות של חוסר ריכוז אנחנו מקבלים גולים מכלום ומסבכים לעצמנו את החיים. קרית שמונה בעטה פעמיים לשער וכבשה שני שערים, זה קרה לנו גם במשחקים אחרים העונה וכך הפסדנו המון נקודות. הפעם הצלחנו למזלנו גם להבקיע בחזרה".

כעת ממתינים במכבי להודעתו של הבעלים אלכס שניידר על גובה התקציב לעונה הבאה. ראשי המועדון מעריכים כי ההודעה תצא לקראת סוף החודש, ואז יתבהרו גם ענייני הרכש לקראת העונה הבאה. בקרית שלום כבר יודעים שהתקציב יקוצץ באופן משמעותי ועדיין מקווים שם למצוא שותף עסקי לשניידר או גורם שיכניס כסף נוסף למועדון לקראת העונה הבאה.

בהנהלת המועדון החמיאו אמש לגיז'רמו ישראלביץ' ולאיליה יבוריאן, שכבש צמד. "גיז'רמו נמצא בעלייה מתמדת בתקופה האחרונה, ואפשר להגיד שהוא חוזר לעצמו במשחקים האחרונים. גם לגבי איליה לא היה לנו ספק שהוא יתרום את שלו, ואני מעריך שהוא עוד יכבוש הרבה עד סיום העונה. אין מה לעשות, כנראה שזה מחיר זמן ההסתגלות של שחקני רכש במועדון כמו מכבי תל אביב, ואת הפירות נקטוף בעונה הבאה", אמרו בהנהלת המועדון.

שחקן נוסף שקיבל שבחים על משחקו המצוין הוא ליאור ז'אן, שעשה אמש עבודה נפלאה בקישור האחורי ואפילו הוסיף שער ובישול. מי שצפוי לאבד את מקומו בהרכב בתקופה הקרובה בעקבות הצטיינותו של ז'אן הוא הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שישב אמש 90 דקות על הספסל. במכבי כבר התקבלה החלטה שג'ונסון לא ימשיך במועדון בעונה הבאה, ובטוחים כי יוכלו למצוא בקיץ קבוצה שתסכים לקלוט את הקשר הליברי המאכזב. "אנחנו לא מודאגים בנוגע לדולי, הוא הגיע למכבי עם רזומה טוב והוא גם מחזיק בדרכון אירופאי, כך שממש לא תהיה בעיה למצוא לו קבוצה. אין לנו בעיה שהוא יישב על הספסל כי אנחנו רוצים לנצח כמה שאפשר עד לסיום העונה. רק מי שיהיה טוב ישחק בהרכב", אמר הבוקר בכיר בהנהלת המועדון.

במכבי התייחסו הבוקר לפרסומים אודות הקשר תמיר כחלון, שמושאל לבני יהודה ואינו מעוניין ככל הנראה לחזור לקרית שלום. "מבחינתנו תמיר כחלון הוא שחקן מושאל של מכבי וחוזר אליה בתום העונה", כך אומרים בקבוצה, "שחקן שלא רוצה לשחק במכבי תל אביב, לא יישאר במועדון. מצד שני שחקן שירצה להשתחרר מחוזהו במועדון יצטרך לשלם ואנחנו אלה שנקבע את גובה הסכום. אם תמיר כחלון ירצה להשתחרר מהמועדון זו כמובן זכותו, אך הוא יצטרך לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully