וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון ינסה להשתחרר מחוזהו במכבי תל אביב

קשר בני יהודה חתום ל-3 שנים נוספות בקרית שלום. בכיר במכבי ת"א: "אם ירצה להשתחרר, יישלם". קובאצ'ביץ' צפוי לעזוב בסוף העונה

קשר בני יהודה תמיר כחלון, חתום ל-3 שנים נוספות במכבי תל אביב, אולם גורמים בסביבתו מאשרים כי הוא אינו מעוניין לחזור לקרית שלום וינסה להשתחרר מהחוזה לעונות הבאות. כחלון חתם לפני שנתיים, בהיותו חייל, על חוזה לחמש עונות במכבי תל אביב, אולם גורם המקורב לשחקן ציין כי קיימת אפשרות שכחלון יפנה לערכאות משפטיות בטענה שהחוזה שנחתם עמו אינו חוקי. הקשר שכבש אמש את השער הראשון בנצחון 2:0 נגד מכבי נתניה נקלט בצורה יוצאת מהכלל בשכונה ולמרות שהשאלתו מסתיימת בתום העונה הוא ישמח לשחק בבני יהודה גם בשנים הבאות.

בכיר בהנהלת מכבי תל אביב אמר הבוקר לוואלה!ספורט: "מבחינתנו תמיר כחלון הוא שחקן מושאל של מכבי וחוזר אליה בתום העונה. שחקן שלא רוצה לשחק במכבי תל אביב, לא יישאר במועדון. מצד שני שחקן שירצה להשתחרר מחוזהו במועדון יצטרך לשלם ואנחנו אלה שנקבע את גובה הסכום. אם תמיר כחלון ירצה להשתחרר מהמועדון זו כמובן זכותו, אך הוא יצטרך לשלם."

מהנהלת בני יהודה נמסר בתגובה לדברים: "אנחנו לא צד בעניין. השאלנו את תמיר עד לתום העונה הנוכחית ומבחינתנו הוא חוזר אוטומטית למכבי תל אביב, כי הוא חתום שם לעוד שלוש עונות. בסיום העונה זה יהיה דיון בין השחקן לבין מכבי תל אביב. אנחנו לא מעורבים בזאת".

בתוך כך, נרשמו אמש מחמאות גדולות לשחקני הקבוצה על שלוש הנקודות שהושגו מול חניכיו של לותר מתיאוס, בנצחון 0:2 שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים בליגה ובגביע. בקבוצה עדין מאמינים שאפשר להגיע למקום הרביעי שעשוי בסיטואציה מסויימת לתת לזהובים כרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה.

הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' צפוי לעזוב את בני יהודה בסוף העונה. קובאצ'ביץ', שאיבד את מקומו בהרכב, מאוכזב מדקות המשחק שהוא מקבל, וככל הנראה יסיים בתום ארבע עונות את דרכו בקבוצה. לקובאצ'ביץ' יש חוזה עד סוף העונה הנוכחית.

המנכ"ל משה דמאיו, נדר לפני המשחק נדר שאם הקבוצה תנצח הוא חוזר לביתו ברגל ואכן בסיום המשחק הוא הצטרף לעזרא לאטי הבעלים של "מעדני הטלה", מנותני החסות של המועדון, והשניים צעדו ברגל לביתם. "נדרתי נדר לפני המשחק, עכשיו אני חייב לקיים אותו", אמר דמאיו לפני שעזב את האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully